מה השיב האדמו"ר מסאטמער לרבנים שפקדו את ביתו?

חברי משלחת הרבנים למען המעמד הגדול בראשות האדמו"ר מסקולען והמשגיח הגר"מ סלומון ביקרו במעונו של כ"ק אדמו"ר מסאטמער שליט"א • מה השיב האדמו"ר לדבר ההזמנה?

חברי משלחת הרבנים ממשיכה לסובב בבתי האדמו"רים ורבנים ברחבי ארה"ב, להזמינם לבוא ולהשתתף במעמד הגדול שייערך למען 'כלל ישראל' למיגור תופעת האינטרנט וההתרחקות מהטכנולוגיה המתקדמת הזורעת הרס וחורבן בבתי ישראל החרדיים רח"ל.

קרא עוד:

[postim]

ביום ג' הגיעו חברי המשלחת שכללה את כ"ק אדמו"ר מסקולען שליט"א, כ"ק אדמו"ר מוויען שליט"א, הגה"צ המשגיח רבי מתתיהו סלומון והגאון רבי מלכיאל קוטלר שליט"א ר"י לייקוד, לביתו של כ"ק אדמו"ר מסאטמער שליט"א בוויליאמסבורג.

תחילה הציגו חברי המשלחת את מטרת בואם, האדמו"ר שמע והתעניין אודות התוכנית המתוכננת לאותו מעמד, והביע דברי שבח והתפעלות מהיוזמה ומהפעולה הברוכה, האדמו"ר חיזק את ידם, ואמר כי לא יוכל לצאת ולהשתתף במעמד, כן לא יוכל לחייב את קהל עדתו לצאת וליטול חלק במעמד.

האדמו"ר הוסיף וציין כי חברי הבד"ץ דקהילת סאטמער יישבו בימים הקרובים לנסח 'קול קורא' מטעמם, שיפורסם בכל ריכוזי קהל חסידי סאטמער ברחבי ארה"ב, בה יכתבו כי הם תומכים ומחזקים את ידי העוסקים במלאכה ובראשם כ"ק אדמו"ר מסקולען והגה"צ רבי מתתיהו סלומון, שליט"א. שהם מסכימים ומצטרפים לכל המסרים שיועלו במעמד הגדול.

בתוך כך יצויין כי אלפי מודעות וסטיקרים למיניהם ניתלו והודבקו ברחבי וויליאמסבורג לעורר את הציבור לבוא ולהשתתף במעמד הגדול שייערך כאמור ביום ראשון כ"ח אייר הבעל"ט באיצטדיון הענק 'סיטי פילד' בקווינס במעמד עשרות אדמו"רים רבנים ראשי ישיבות וראשי קהילות ברחבי ארצות הברית.

האדמו''ר מסקולען ביציאה המודעות שניתלו ברחבי וויליאמסבורג המודעות שניתלו ברחבי וויליאמסבורג (1)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

האדמור מרזל מנהיג. חלש כי לא יוכל לחייב עדתו אחיו האדמור מהרא מנהיג גדול והוא יכול לחייב עדתו ואים הוא ילך להבלזאי חסדיו שותקים

האדמו"ר מסאטמאר יצא כגדול מתוך האסיפה משום שהוא נהוג להם בכבוד גדול אין די רבנים האבען אים זייער גיט פארשטאנען

"חב"ד לא שייך לכלל ישראל עכ"ל" של המשגיח לאדמ"ר הגדול מסאטמר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו