תחרות הבחירות של JDN – שלושה ציפורים במכה אחת

כאן לא משכנעים את המשוכנעים | האסטרטגים של 'יהדות התורה' נערכים ללמוד את התוצרים המוצלחים פרי כישוריהם של משתתפי התחרות | מפרסמים עושי מצווה

תחרות הבחירות של  JDN מצאה מאוד חן בעיניי. הרעיון גאוני ופשוט בתכלית. אינני יודע אם מדובר כאן בגימיק נוסף מבית מדרשם של האסטרטגים ב'יהדות התורה' שהחליטו לחדור לעור הפיל של הציבור האדיש מהדלת האחורית, דרך תחרות פרסומים תמימה המתבצעת בין קבוצת אנשים מצומצמת כביכול של קוראי האתר, או אולי אין זה אלא שרות נוסף ומעניין שאתרנו הנכבד מציע לקוראיו הנאמנים.

קרא עוד:

[postim]

מה שבטוח, זאת הברקה יפה מאוד שעוד תילמד בבתי ספר לפרסום ויחצנות בשנים הבאות. זה כמו לקחת את האובייקט שאותו הנך אמור לשכנע, ולרתום אותו למלאכת השכנוע של אחרים, כך תפסת שתי ציפורים במכה אחת, גם הכרחת אותו עצמו להשתכנע כהרף עין, כי אי אפשר לשכנע אחרים אם אתה לא משוכנע, וגם שכנעת עוד כמה בדרך.

בימים והשבועות האחרונים היינו כולנו עדים לפולמוס משרדי הפרסום שטלטל את 'יהדות התורה' ולא גרם לה לכבוד ויקר בלשון המעטה. נצרף לכך את העובדה שגם בימים כתיקונם רבים מאתנו ממורמרים מההתנהלות של גורמים מסוימים מנציגי המפלגה (כל אחד ממישהו אחר כמובן…), ולסיכום: כעת כאשר שעת המבחן שמאחורי הפרגוד בקלפי קרבה ובאה, התוצאות –לא – אפקטיביות…(זכור לכם השם?…).

וכאן בדיוק ברגע נבוך כזה של חוסר רצון ובהירות, נכנסת לתמונה כמלאך מושיע תחרות פרסומי הבחירות של JDN ותופסת בעצם בבת אחת שלוש ציפורים…

  1. מי שליווה את המאבק של משרדי הפרסום, וחש שגם לו אישית יש מה לתרום להצלחת המערכה אם רק היו שואלים אותו ומתייעצים עמו, הנה לו הזדמנות לבטא את הגיגיו ולהביע את רגשותיו, מעל גבי במה נכבדה, שיתכן אף שבחלונות הגבוהים יעשו שימוש בתוצר המוצלח שייצא מכאן.
  2. מי שעדיין לא היה משוכנע בעצמו עד היום בחשיבות גורלה של המערכה המוטלת לפתחנו בבחירות אלו, כעת כאשר הוא יתיישב על יד המקלדת או ייטול את קולמוסו בידו כדי לשלוח רעיון לתחרות, ויהיה מוכרח לחשוב קצת באמת ברצינות, – בוודאי גם הוא יפנים את הדברים בעצמו וישתכנע.
  3. אין ספק כי ברגע שמיודענו יהיה משוכנע בעצמו, בבחינת 'טופח על מנת להטפיח' וישקיע את כל כישוריו בהנפקת סיסמת פרסום ראויה לשמה, נרוויח כולנו ("כולנו חרדים…" מוכר?) שקבוצות נוספות יתווספו למעגל המושפעים הפוטנציאליים בקהל היעד שאליו מכוונים הסטיקרים, ובעזרת ה' תתחזק כוחה של היהדות הנאמנה בכנסת ה-19.

ובכן, קדימה לעבודה! קוראים יקרים, הזדרזו להצטרף לקבוצת ה'מפרסמים עושי מצווה', שלחו את פרסומיכם המוצלחים להנאתכם ולהנאת הכלל, לתועלתכם ולתועלת הציבור המתכונן לקיים מצוות "ועשית ככל אשר יורוך"!

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני משתכנע יותר ויותר שלא להצביע מה לעשות

נראה שאתם מנסים לסכסך עוד ועוד,
לא ברור מה פתאום נתיב פתחו לי אתכם.

מורי ורבותי, ההחלטה לשים פתק בקלפי לא קשורה כלל ל"קבלת תועלת" כי באמת קול אחד אף פעם לא השפיע.

הסיבה היחידה שאדם משלשל פתק לקלפי היא (כמו להבדיל בכדורגל…) סוג של אהדה והזדהות עם מפלגה מסוימת, לכן הבית היהודי נמצא בכזה סחף אדיר – זה לא שמיום ליום יותר אנשים "משתכנעים" אלא מיום ליום יותר אנשים רוצים להיות "מזוהים" עם ההצלחה של בנט.

בהתאם לזה הקמפיין של יהדות התורה צריך ללכת יותר ויותר על ליצור הזדהות עם רעיון מסוים – כמו לשמוע בקול גדו"י – שזה באמת רעיון שנטוע בלב כל המצביעים, צריך להיות שיווק אגרסיבי של ההכרה בענין שמי שרוצה להחשיב עצמו חרדי – לא יכול אם הוא לא מצביע למפלגה חרדית, בצמוד להסבר שכך הורו גדו"י.

מסיבה זו לא כ"כ הבנתי את הצבע התכול שאופף את הפרסומות – צבע ליברלי וידידותי. גם ההפחדה לא תעזור רק מודעות ברורות שפוסקות שכל חרדי חייב בהוראת גדו"י ללכת להצביע.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו