תנו למומחים להרכיב – מי הוא המתיימר להביע דעה על הרכבת הקואליציה?

על תופעת ה'מבינים' המשתכשכים במקוואות החמות ומביעים דעה על דברים העומדים ברומו של עולם / עלינו להצהיר ולהמשיך את קו הציות המוחלט לגדולי ישראל / הנציגות החרדית - גוש ח"י חוסם

כנראה שהרכבת קואליציה ראויה לשמה שתחזיק מעמד מה שיותר אינה דבר של מה בכך. זה לא פזל, ולא משחק הרכבה לגיל הרך. מדובר כאן במבצע סבוך מאוד של גישור בין המון דעות ואג'נדות של מגוון רב של אנשים המיוצגים על ידי הגורמים הפוטנציאליים לישיבה בממשלה הבאה.

ברחוב החרדי, או יותר נכון ב'שטיבלך' כמו ב'שטיבלך', רווחת כבר תופעת ה'יודעי דבר'. מומחים מהמדרגה הראשונה שעצם ההימנעות של נתניהו להיוועץ עמם לפני כל צעד מהותי שהוא עושה או יעשה מהווה פספוס שאין כדוגמתו. -ה'מומחים' הגדולים הינם בעצם כישרון מבוזבז. וחבל על כל יום שהם סתם מעבירים את הזמן בסירוק הפאות אחרי השתכשכות ממושכת במקווה החמה במקום לשבת במקומות הנכונים של צמרת הנהגת המדינה.

מה שבטוח הוא שהיהדות החרדית עומדת כעת לפני פרשת דרכים קשה מאוד. מצד אחד – סליחה על הביטוי – מסכנים הם המנהיגים שנקלעו לתקופה כזו של השוקת השבורה שנקראת "שוויון בנטל". ומצד שני עלינו להודות ולהלל לה' שלא עזב אותנו לאנחות, אלא הותיר לנו לפליטה גדולי ישראל אנשים מורמים מעם ההולכים לפני המחנה, וכלפיד אש מאירים לנו את הדרך אשר נעלה בה במסילה הישרה.

ביום הבחירות ראינו את הקהל הקדוש שלנו שהשכיל להתעלות מעל כל החשבונות ולעשות את החשבון הפשוט של 1 + 1, לפיו המסקנה המתבקשת היא לסור למרות מאורי ישראל שליט"א ללא שום התחכמויות והתפתלויות.

גם כעת בתקופה שאחרי, עלינו להמשיך עם קו זה האמתי ולדבוק בדרך התורה המלמדת אותנו שלא לסור מן הדבר אשר יגידו לנו ימין ושמאל. עלינו להמשיך ולהצהיר בכל הזדמנות שאין לנו אלא דברי בן עמרם, וככל אשר יאמרו לנו גדולי ישראל שליט"א לאורם נסע ונלך.

אל לנו -פשוטי עם- לנסות ולהביע דעות במה שמופלא ממנו, הבה נניח לרועינו ומאורינו להנהיג את העדה כפי שדעתם -דעת תורה משגת, ומה שפחות להתערב בעניינים העומדים ברומו של עולם, עניינים שהנוגעים לציפור נפשה של היהדות הנאמנה.

כעת לקראת הרכבת הממשלה הצפויה, נניח גם ל-18 נציגינו היקרים העומדים כעת כגוש ח"י (-18) וחוסם נגד כל המחשבות שאחרים זוממים כנגד עולם התורה, שימשיכו בדרכם לפעול למען עתידנו תוך התייעצות וקבלת הדרכה רציפה מאת גדולי ישראל שליט"א שעל פיהם יישק כל דבר, בתקווה שיצליחו בדרכם ונזכה לישועת ה' כהרף עין.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין פתרון ולא יהיה. תרשמו לפניכם: ג' מחוץ לקואליציה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו