כוחנו באחדותנו ואסוננו בפילוגנו • טור נוקב

אם לא נחזיר את 90 אלף הקולות שאיבדנו בבחירות הקודמות אצל ה"כח להשפיע" ואמסלם ובן ארי, נעמוד בפני אותו מצב. אף אחד לא צריך אותנו לקואליציה. שלא לדבר אם חלילה גם נאבד את שארית מצביעי ש"ס שתרד מ-11 מנדטים אל הבלתי נודע, ה' ירחם. תוקם ממשלה חילונית בלי בעיה כלל • טורו של ח"כ ר' ישראל אייכלר המתפרסם היום ב'המחנה החרדי'

מה שלא הצליח לפיד לגזור עלינו במשך שנתיים של "ממשלת הזדון", יצליחו הפילוגים ובריחת הקולות בבחירות הקרובות לעולל לנו ח"ו. זה לא איום אלא ניתוח מצב. יזכור כל בוחר חרדי שבגלל שחסרו לנו שני מנדטים, נוטרלו 18 חכי"ם חרדים, מכל השפעה ממשלתית. אם חלילה יחסרו לנו חמישה מנדטים או יותר, אף אחד לא יזדקק לקולותינו בכנסת. הדרך לחקיקה זדונית תהיה פתוחה כפי שלא הייתה מעולם.

ראו איזו כפיות טובה כלפי שמיא תהיה זאת חלילה. הקב"ה עשה לנו נס בשנה הזאת והפיל ארצה את מלכות הרשעה למעלה מדרך הטבע. אף אחד מן השליטים לא הרוויח מפירוק הממשלה וידע כי הוא יפסיד. הקב"ה ראה כי התמלאה סאתם והטיל עליהם מהומה ופילוג, עד שלא הצליחו לעמוד מול הריב והמדון של שרי הממשלה ומפלגותיהם. הפעם פגעה בנו מכת הפילוגים. מאות אלפי מצביעים מסורתיים של ש"ס יברחו לכחלון והליכוד במקרה הטוב ובמקרה הרע ל"בית היהודי" שגזל לעצמו את כספי הישיבות שקיצץ לפיד.

אל תסמכו על הסקרים שמבשרים את קריסת לפיד. איש לא לקח בחשבון את קריסת ליברמן בחקירות הפליליות נגד "ישראל ביתנו". למעלה משליש מצביעי ליברמן הודיעו כי לא יצביעו עבורו בגלל החקירות. זהו כר נרחב לפעילות "יש עתיד" בקרב מאות אלפי גויים, שיעברו באופן טבעי מליברמן ללפיד. במקרה כזה, לפיד עלול לחזור ובגדול.

במצב חירום כזה אין שום צורך בלימודי ליב"ה כדי לעשות את החשבון, כמה גורלי הוא מספר המצביעים למפלגות החרדיות בבחירות הקרובות. אם לא נחזיר את 90 אלף הקולות שאיבדנו בבחירות הקודמות אצל ה"כח להשפיע" ואמסלם ובן ארי, נעמוד בפני אותו מצב. אף אחד לא צריך אותנו לקואליציה. שלא לדבר אם חלילה גם נאבד את שארית מצביעי ש"ס שתרד מ-11 מנדטים אל הבלתי נודע, ה' ירחם. תוקם ממשלה חילונית בלי בעיה כלל. בין אם זו תהיה "ממשלת אחדות" של העבודה והליכוד, בצירוף לפיד וכחלון ובין אם זו תהיה ממשלת ליכוד הבית היהודי וכחלון וליברמן. על אחת כמה וכמה שהעבודה תוכל להקים ממשלה עם כחלון, לפיד ומרצ, שהחרדים לא יוכלו להיות שם איתם. בכל מקרה אם לא יהיו לנו 20 מנדטים חרדים לפחות, תיאלץ הממשלה הבאה להשלים את כל הגזירות שזמם לפיד ולהוסיף כהנה וכהנה.

אל תשכחו שהשליט העריץ האמיתי במדינה, הוא בג"צ ומערכת המשפט. הם אויבי התורה ועוינים את הציבור החרדי מכל לפיד בוער בכנסת. כל זמן שיש לנו כוח בכנסת לבלום את מכות האש המגיעות מן המערכת המשפטית נגד הקיום החרדי בארץ, הבג"צ עדיין מוגבל מלבצע את "המהפכה החוקתית". ברגע שאנחנו ניחלש בכנסת, היא תהפוך לחותמת גומי לכל גזירות הבג"צ השלטוני.

כולם מנבאים עלייה ליהדות התורה. זאת מתוך הנחה שהשכל האנושי והרגש היהודי יתגברו, לאחר שנתיים רעב וצרות רעות. גזירות השלטון הנופל, זכרונו לדיראון עולם, יריץ את כל החרדים לדבר ה' בצורה מלוכדת אל הקלפיות. בכך נוכל להציל את ספינת ישראל מזוטו של ים האויבים וגלי השטנה ששואפים להטביעה. הפעם לא ניתן את צווארנו בפני אלה האומרים: לכו ונכחידם מגוי ולא ייזכר שם ישראל עוד. אבל מתברר שהשטן ויצר הרע לא הולך לישון עד לבחירות. הוא לא ייתן לשכל ולרגש היהודי, להתגבר על תכניותיו לשוב ולהתנכל לעולם התורה, שניצל בעור שיניו מגזירות השלטון. אם הקב"ה החליש את לפיד האש השורף מבחוץ, השטן מחליש את לפיד האור של עולם התורה מבפנים. הוא יכניס ריב ומדון בכל פינה ובכל מפלגה, אשכנזים וספרדים, עד שאש המחלוקת תשרוף חלילה, מגדיש עד קמה ועד כרם זית.

יש אומרים שיהדות התורה תתחזק כתוצאה מקולות בני תורה ספרדים, שיברחו מן האש הבוערת בציבור הספרדי. אבל זאת טעות מהותית ולא רק אופטית. ראשית, כאשר האש אוכלת קולות, גם בציבור האשכנזי יהיו רבים מאוד שיישארו בבית. הם יאמרו: שב ואל תעשה עדיף. הם פשוט ימאסו בדברי חכמי וגדולי התורה.

שנית, אין שום רווח לכלל היהדות החרדית, כאשר יש נדידה של קולות בתוך המחנה מש"ס ליהדות התורה ולהיפך. אם יש בריחת קולות כתוצאה מפילוגים אשכנזים או ספרדים, המחנה החרדי כולו ישלם את המחיר בגזירות הממשלה הבאה. כבר הוכח שהברית הטמאה בין לפיד לציונות הדתית גרמה להרס היהדות ולסבל לכל בית בישראל שאינו נמנה על "השבט הלבן" של שליטי צפון תל אביב, הולילנד ורחביה. זה לא היה קורה, אם היו לשתי המפלגות החרדיות עוד שני מנדטים ויותר.

אין אנו באים להטיף לשלום ולאחדות, מפני הערך הרוחני שבדבר. הגשנו לכם פשוט חשבון מספרי, איך לאחר שניצלנו ממלכודת אחת של ממשלת לפיד, אנו רצים הישר למלכודת שניה של פילוגים ומחלוקות פנימיות שיבריחו את הבוחרים מן הקלפי. לפני שאנו יוצאים לקושש קולות בודדים מחוץ למחנה החרדי, יש למצות את הפוטנציאל האדיר של המחנה החרדי פנימה. חסר עדיין שליש מן הקולות בתוך הציבור החרדי, שלא הצביעו בעבר. כולנו סבלנו יחד איתם מגזירות השלטון בגלל הימנעותם. אם נצליח להביא אותם לקלפי ולהצביע ג', זה יהיה טוב להם וטוב לכלל ישראל.

הדרך להבאת הציבור אל הקלפיות להציל את עולם התורה ואת הילדים שלנו מגזירות הגיוס ושיטות ההרעבה השלטונית וגזירת הדיור הנוראה, היא בהפיכת הבוחרים לפעילי בחירות. הפעם אין להסתפק בעשר דקות הליכה לקלפי. כל בוחר צריך להיות פעיל המשכנע אחרים להצביע ג'. רק בליכוד השורות לפעילות מאסיבית של כל יחיד שיסחב אנשים לקלפי, נוכל לנצח.

אין זה סוד שרוב ה"מתחזקים" הם בני עדות המזרח. אם הם יברחו ממאגר הקולות החרדי, כמעט אמרנו נגזרנו אבדנו ח"ו. לכן חייב כל יהודי חרדי הרוצה לכבות את לפידי האש המאיימים על היכלי התורה, לצאת ולשכנע עוד יהודי ועוד יהודי להצביע בבחירות הקרובות ולא להביט מן הצד כבלע את הקודש.

כשם שלא היה בכוחנו להפיל את ממשלת לפיד, רק הקב"ה הפיל אותה, כך אין בידינו לכבות את לפידי אש המחלוקת בציבור החרדי. רק הקב"ה יכול להציל פליטת שארית עמו מלפידי אש המחלוקת. הוא יערה עלינו רוח טהרה ממרום וכל אחד מאיתנו לבבו יבין ושב ורפא לו. רק כך נזכה לצאת מן המלחמות הקטנות ולהתלכד למלחמה הגדולה של יצר הרע וחיילותיו ולנצח במאבק על הצלת עולם התורה. כי כוחנו באחדותנו ואסוננו בפילוגנו. את זאת ידע כל בוחר לעת מצוא ויצביע כאשר יורו לנו רבותינו הק' עדי נזכה לגאולה האמיתית והשלמה בב"א.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין כמו אייכלר!!!

ישראל.
עד שאתה מטיף אצל אחינו הספרדים. בדוק מה הולך אצלך בבית.
יש מנדט פלוס שממיתן להכרה. אמנם לא אצלך בבית ממש אבל בדגל, .
בהצלחה!

כל הכבוד לר' ישראל כל מילה נוספת מיותרת .
יהוכין אל תחיה בדימיונות סך הכל אם יש לעץ 20 אלף קול זה הרבה מידי . ..

הלואי 10.000 קולות בלי סטמאר …

5000 בלי גור…

טור טוב, תגובות חלק אמיתיות. אבל מישהו יכול לומר לי מה קורה בכל החסידויות הקטנות? מה עם לעלוב, ביאלה, נדבורנה, באובוב לפלגיהם ושבטיהם ושאר אלפי חסידוית וחצרות שאין להם נציג בכנסת והפרימריז בשלומי אמונים לא יספק בלשון המעטה את כולם.
נראה לכם שיש להם סיבה להצביע??? הרי הרבה אדמורים אפילו לא מתיחסים לנושא הזה, הרבה חסידים לא מעסיק אותם חתימת מרנן האדמורי"ם הגדולים כי זה לא הרב'ה שלהם ואלי בצדק והרבה לא מכריזים בביהמ"ד שלהם.
חשבתם פעם האם אין הרבה חסידים כאלה שלא מצביעים ואולי זה יותר מעץ

אתה צודק, אבל מה הפיתרון? מה אתה רוצה שיכניסו נציגים מכל החסידויות הקטנות? גם אם תקבל 120 מנדטים יש שישארו בחוץ.
וחוץ מזה ממתי אם אין לי נציג משלי אני לא צריך להצביע?
לדעתי המודד היחיד צריך להיות האם חברי הכנסת הנוכחים עושים את עבודתם נאמנה וזהו. (ולדעתי כן)

מי שלא מצביע בגלל ש'אין לו סיבה' מיוחדת להצביע, כי זה לא מהחסידות שלו ולא מהאנ"ש שלו, לא ראוי אפילו לדבר עליו. שיתבייש מעצמו

ר' ישראל היקר נחזור קצת אחורנית בתשמ"ט גם היו מאמרים כאלו מצד כל בעלי אינטרסים ועם כל זה כ"ק אדמו"ר מבעלזא שליט"א הכריע אז על מה שקראו אחדות מתוך פילוג וכפי שעינינו רואות המהלך הצליח מעבר למשוער ומחזיק כבר 23 שנה מאז תשנ"ב לכן אולי גם אצל הספרדים לבסוף זה יצליח ולקראת המערכה הבאה נראה כוחות באמת משותפים אבל מה שנכון לעכשיו למי שמקשיב טוב לכ הדוברים למיניהם שאין עכשיו אפשרות כזו לכן כל מאמר בסגנון שכתבת רק משאיר מצביעים בבית ויותר טוב היה לשתוק מלעורר את האמוציות של שני הצדדים ולהוסיף שמן למדורה הגדולה בלאו הכי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו