ויז'ניץ מונסי: האדמו"ר חזר בו מהוראתו • החסידים שמחים ומאושרים

לאחר כשבועיים מאז הורה האדמו"ר מויז'ניץ מונסי, כי לא יקבל יותר קהל לעצה ולברכה בנושאי שידוכים ורפואות, חזר בו מהוראתו • למה ומדוע? מה גילה האדמו"ר במהלך סיום הש"ס? • כל הפרטים

לפני כשבועיים דיווחנו כאן בJDN כי כ"ק אדמו"ר מויז'ניץ מונסי שליט"א הורה במפתיע לכלל חסידיו בארץ ובעולם, שלא לבוא ולהתייעץ עמו יותר, לא בנושא רפואה ולא בנושא שידוכים.

קרא עוד:

[postim]

כמו כן הודיע האדמו"ר כי אם מישהו ינסה להתחכם וינסה לשאול, הוא לא ישיב לו, כמו כן אינו מורה עם מי להתייעץ בנושאים אלו במקומו.

כמובן שפני החסידים בשומעם את ההוראה, נפלו בצער ובכאב, באומרים מי יורה לנו דעה, מי ישיבנו בנושאים כה גורליים והרי אסון.

אמש (ב) נגולה האבן מעל לבם, אברך שנכנס אל הרבי ופרץ בבכי חסר מעצורים זכה וזיכה את שאר חסידי ויז'ניץ מונסי, כי מעתה ואילך ישוב האדמו"ר לייעץ ולברך בנושאי רפואה ושידוכים, האברך ביכה וקבל בפני האדמו"ר על הצער שנגרם לכל החסידים אשר המה קשורים בעבותות של אהבה וכיסופין לרבי בכל מאודם, והבשורה על כך כי הרבי יפסיק להורות להם בנושאים אלו אינה מתקבלת על דעתם.

בתוך כך יצויין כי ביום ראשון נערך מעמד סיום הש"ס המרכזי בעיר מונסי בהיכל בית המדרש הגדול, במהלכו נשא האדמו"ר מויז'ניץ מונסי מדברות קודשו בהם עורר בין היתר את גודל חשיבות קביעת לימוד הדף היומי, כך נוצרת התחייבות והשתייכות מסויימת לדבר, אפילו בזמנים שקשה ואין כל כך פנאי ללמוד כגון בערבי פסחים ויוה"כ, גם בהם לומדים כי מרגישים מחוייבות ורצון להשלים את הדף היומי.

כמו כן גילה האדמו"ר לראשונה לאלפי המשתתפים כי התחיל בסדר לימוד הדף היומי בהיותו בן 17 שנים, עוד סיפר כי הסבא קדישא בעל אהבת ישראל מויז'ניץ זיע"א היה מעורר תמידין כסדרן על לימוד הדף היומי, ואכן בבית מדרשו בגרוסוודיין נמסרו מידי יום שני שיעורים בדף היומי בבוקר ובערב.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ברוך השם

מי הוא אותו חסיד ומה שמו שנכנס לרבי שליטא ממונסי וזיכה בכך את כל החסידים.

לימוד לכולנו לא לקבל הגלות בשויון נפש

אשריך חסיד נלהב שזיכית את הרבים מהשמו אם משהוא יודע ??????

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו