"גם אני מנוי בלימוד הדף היומי" • קמפיין גאוני בקרית צאנז

רעיון גאוני להרחבת מעגל לומדי הדף היומי בקרית צאנז נתניה: מדבקה על כל תיבת דואר 'גם אני מנוי בלימוד הדף היומי - במחזור הי"ג',

בדיוק לפני שלושים יום החלו המוני בית ישראל את המחזור הי"ג בלימוד הדף היומי אותו ייסד הגה"ק רבי מאיר יהודה שפירא זצוק"ל.

קרא עוד:

[postim]

בכל ריכוז חרדי בעולם הצטרפו עשרות או מאות ואפילו אלפים למחזור החדש, בכל מקום עשו את הקמפיין בצורה אחרת, אך הצליחו כמה שהצליחו להכניס עוד כמות של לומדי הדף היומי.

בחסידות צאנז הלכו על רעיון מקורי וגאוני, במהלך הלילה הקודם (רביעי) הודבקו על כל תיבות דואר של 'לומדי הדף היומי' בקרית צאנז – נתניה, מדבקות עגולות עליהם נכתב "'גם אני מנוי בלימוד הדף היומי – במחזור הי"ג", כמו אותם מדבקות המודבקות על תיבותיהם של מנויי המודיע, המבשר ויתד נאמן.

המדבקות על תיבות הדואר

תושבי הקריה שניגשו למחרת להוציא את עיתון היומי, גילו מדבקה נוספת וזוהרת על התיבה.

אחד מעסקני החצר בשיחה לJDN: בסיום הש"ס שנערך לפני כשבועיים בעיר נתניה קרא כ"ק אדמו"ר מצאנז במשא הקודש ועורר להצטרף ללומדי הדף היומי, זו הזדמנות של פעם ב-7 שנים להתחיל את הש"ס ובסופן לצאת עם כל הש"ס כמונח בקופסה, על כן מספר אברכים נמרצים החלו להריץ רעיונות וקמפיינים שונים במטרה להגביר ולהאדיר את לומדי הדף היומי בחצר הקודש, כרצון כ"ק אדמו"ר שליט"א.

הקמפיין הראשוני כבר יצא עוד לפני משאו של האדמו"ר במעמד סיום הש"ס המרכזי בעיר נתניה, לפני כחודש ניתלו מודעות מקוריות כשהכותרת היא 'חישוב מסלול מחדש' מודעה מרהיבה וצבעונית שמקורה בחצר צאנז, אך הרעיון תפס תאוצה והועתק למקומות וחצרות נוספות.

חישוב מסלול-01

אנו תקוה שהקמפיינים הזעירים הללו יביאו לתוצאות ברוכות ונראה את כל כלל ישראל כולו במעגל התורני הגדול בעולם – הדף היומי, מסכם העסקן את השיחה.

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ממליץ מאוד על פורטל הדף היומי לחיזוק הלימוד וכו'
http://www.daf-yomi.com

כל מי שמתקשה בלימוד הדף היומי, יש שירות שנתקלתי בו שהוא פשוט הפלא ופלא, שיעור דף יומי של כ12 דקות שעוד לא שמעתם דבר כזה מעולם, טעמו וראו כי טוב השם – 0529993334 (זה מחיר שיחה רגילה, אז אם יש לכם חבילה לא מוגבלת זה חינם. יש להם גם אתר – http://www.sinai.org.il).

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו