וויליאמסבורג: המשפיע ר' סנדר עורר את התושבים בסעודה שלישית

קהל רב הסתופף בצל הגאון הצדיק המשפיע רבי סנדר ארלנגר שליט"א ששהה בשבת האחרונה בוויליאמסבורג • לפניכם וידאו וגלריה מדברי ההתעוררות במוצאי שבת לקראת סיום הסעודה השלישית

המשפיע רבי סנדר ארלנגר מוצ''ש לך לך בוויליאמסבורג המשפיע רבי סנדר ארלנגר מוצ''ש לך לך בוויליאמסבורג (1) המשפיע רבי סנדר ארלנגר מוצ''ש לך לך בוויליאמסבורג (2) המשפיע רבי סנדר ארלנגר מוצ''ש לך לך בוויליאמסבורג (3) המשפיע רבי סנדר ארלנגר מוצ''ש לך לך בוויליאמסבורג (4) המשפיע רבי סנדר ארלנגר מוצ''ש לך לך בוויליאמסבורג (5) המשפיע רבי סנדר ארלנגר מוצ''ש לך לך בוויליאמסבורג (6) המשפיע רבי סנדר ארלנגר מוצ''ש לך לך בוויליאמסבורג (7) המשפיע רבי סנדר ארלנגר מוצ''ש לך לך בוויליאמסבורג (8) המשפיע רבי סנדר ארלנגר מוצ''ש לך לך בוויליאמסבורג (9) המשפיע רבי סנדר ארלנגר מוצ''ש לך לך בוויליאמסבורג (10)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הגה"צ ר' סענדער שליט"א מהצדיקים המופלאים שבדור, מי שלא ראה תפילה פשוטה שלו ביום חול לא יבין על מה מדובר.
יהודי שעובד את השי"ת במסי"נ נוראה ונפלאה.
אשרי דורינו שזכה שיהודי כמותו שוכן בינותינו, השי"ת יאריך ימיו ושנותיו בטוב ובנעימים.

בהקשר לתגובה קודמת:
אני נזכר כעת ששמעתי לפני מחצית השנה כשהאדמו"ר מנדבורנה זצוק"ל נפטר וצוואתו פורסמה בהרחבה ברבים, שהגה"צ ר' סענדער שליט"א הוא אחד העדים החתומים על הצוואה.
האם זה נכון? וא"כ מדוע, האם יש לו איזה קשר לנדבורנה?

מהיכן הציבור הגדול הזה? יש לו אוהדים ומכרים בוויליאמסבורג, או פשוט כ"כ משעמם שם שכל משפיע סוחף ציבור.

למשה בן רחל:
הגר"ס שליט"א היה מקושר בכל ליבו ונפשו לאדמו"ר זצ"ל, אני גר באיזור נדבורנה ומתפלל שם הרבה בשבתות והגר"ס שליט"א מתפלל שם בקביעות בשבת. ומחסידי נדבורנה שמעתי שהוא היה מאוד מקושר לאדמו"ר וכן שהאדמו"ר מאוד החזיק ממנו, ולכן האדמו"ר קרא לו לחתום על הצוואה.

ללץ:
אתה פשוט טיפש אם אתה כותב ככה על יהודי מורם מעם שכזה, אפשר לומר עליו שהוא צדיק אמת מיחידי סגולה בדורינו, כמו שמשה בן רחל כתב שאם תראה תפילה אחת פשוטה שלו כבר לא תדבר עליו ככה כי זה נראה כמו נעילה.

אני לץ ולא טיפש, שאלתי מאד לענין, מהיכן באו הציבור הגדול, בגלל ששמעו ממנו כמו משה בן רחל, או בגלל שמשעמם להם [רוחני] ואין להם צדיקים שם.

ללץ:
כנראה אתה לא יודע, אבל מי שמשעמם לו הולך לראות אדמורי"ם מעניינים וכדו' איפה שיש מצב, אבל מי שהולך למשפיעים דוגמת הגה"צ שליט"א מחפש את האמת, כי הוא לא מוכר שטיקים ולא הצגות, הוא פשוט מציג את האמת ללא שום לבוש!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו