כפר חב"ד: הרב בנימין ליפשיץ אירח את מנכ"ל 'אל על'

מנכ"ל אל על סייר בכפר חב"ד כאורחו של יו"ר ועד כפר חב"ד הרב בנימין ליפשיץ. בפגישה עם רב הכפר התכבד הגר"מ אשכנזי בכתיבת אות בספר התורה של אל על. יו"ר ועד כפר חב"ד הרב בנימין ליפשיץ: "ביקור זה העמיק את הקשר בין אל על לחסידות חב"ד"

ביקור רב רושם נערך השבוע בכפר חב"ד עת הגיע לביקור מנכ"ל 'אל על' אליעזר שקדי כאורחו של יו"ר ועד כפר חב"ד הרב בנימין ליפשיץ.

קרא עוד:

[postim]

הביקור נפתח בהתכנסות בלשכתו של יו"ר ועד כפר חב"ד הרב בנימין ליפשיץ שם קיבל המנכ"ל סיקרה על כפר חב"ד ותושביו.

בתום ההתכנסות הגיע אליעזר שקדי לביקור בבנין-770 בחדרו של הרבי זצ"ל, שם צפה בהתרגשות במצגת אודות הרבי והניח תפילין בחדרו.

משם פנתה הפמליה לבית של רב כפר חב"ד הגר"מ אשכנזי, שם כתב הרב אות בספר התורה של אל על לאחדות ישראל. הרב אשכנזי שיבח את יוזמת אל על לכתבת ספר תורה וציין כי כבר האדמו"ר מלובביץ זצ"ל בשנת תשמ"א יצא ביוזמה לכתוב ספר תורה לזכות עם ישראל." אין כמו התורה המאחדת את עם ישראל ", אמר שקדי .

הביקור הסתיים בביקור בישיבת הבוכרים אור שמחה שם ביקר שקדי בכיתות, נפגש עם התלמידים ושמע הסברים מפי המנהלים על תוכניות הלימודים.

למנכ"ל אל על נלווה רב החברה הרב יוחנן חיות וכן שלוחי ומנהלי בית חב"ד ביהוד, מקום מגוריו של המנכ"ל .

יו"ר ועד כפר חב"ד הרב בנימין ליפשיץ סיכם ואמר:"אלפי חסידי חב"ד טסים בכל שנה עם חברת התעופה אל על לכל רחבי העולם. חברת התעופה אל על ידועה בטיב קשריה עם חסידות חב"ד ועם אנשי כפר חב"ד, וביקור זה העמיק את הקשר עוד יותר.

במהלך הביקור התרגש מנכ"ל אל על לגלות את הפעילות הרוחשת והענפה בכפר. המנכ"ל אף שיבח את פעילות שלוחי חב"ד בכל רחבי העולם וסיפר כי עם פעילותם הוא נפגש רבות".

תמונות מהביקור

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו