אשדוד: תלמודי התורה 'בית יוסף' 'וחניכי הישיבות' נכנסו למשכנם החדש

במעמד רבנים ואישי ציבור הורים ותלמידים נחנכו שני תלמודי התורה של רשת מעין החינוך התורני • אורח הכבוד השר משולם נהרי :"מאשדוד יצאו תלמידי חכמים רבים"

אשדוד לבשה חג, בשני מעמדי חנוכת הבית נחנכו שני בתלמודי התורה 'בית יוסף' 'וחניכי הישיבות' רבנים אנשי חינוך אישי ציבור הורים ותלמידים התכנסו ובאו לברך על המוגמר. בתי הספר מאכלסים מאות תלמידים. ויוכלו לקלוט עוד תלמידים רבים.

קרא עוד:

[postim]

ברשת מעיין החינוך התורני מציינים בסיפוק רב את השלמת בנייתם של שני בתי הספר בעיר שיקלו על מצוקת הצפיפות בבתי הספר. בניית בתי הספר התאפשרה הודות לפעילותו של השר הרב משולם נהרי המלווה את תהלכי הקמת בתי ספר תקצובם בנייתם ושיפוצם ברשת החינוך מעין החינוך התורני.

בתי הספר הללו הינם חלק ממכלול של עשייה ענפה של בינוי, הרחבה ושיפוץ של עשרות מוסדות חינוך ברחבי הארץ של רשת מעיין החינוך התורני.

השר נהרי עמד בדבריו על החשיבות של שילוב תלמידים חדשים וקידומם במסגרות רגילות וכן העלה על נס את מסירות הנפש של העומדים בראש המערכות החינוכיות, שהחלו באמצעים דלים והצליחו להקים אימפריה של מוסדות חינוך המקנים סביבה לימודית טובה, נעימה ונוחה המרחיבה את דעת התלמידים. בדבריו חתם :"כי הוא מאמין שמהעיר אשדוד יצאו תלמידי חכמים רבים אשר ירימו את קרנה של תורה".

צפו בגלריה בלעדית ל JDN

משולם נהרי בחנוכת שני תלמודי תורה מעיין באשדוד (9) משולם נהרי בחנוכת שני תלמודי תורה מעיין באשדוד (10) משולם נהרי בחנוכת שני תלמודי תורה מעיין באשדוד (11) משולם נהרי בחנוכת שני תלמודי תורה מעיין באשדוד (12) משולם נהרי בחנוכת שני תלמודי תורה מעיין באשדוד (13) משולם נהרי בחנוכת שני תלמודי תורה מעיין באשדוד (14) משולם נהרי בחנוכת שני תלמודי תורה מעיין באשדוד (15) משולם נהרי בחנוכת שני תלמודי תורה מעיין באשדוד (16) משולם נהרי בחנוכת שני תלמודי תורה מעיין באשדוד (17) משולם נהרי בחנוכת שני תלמודי תורה מעיין באשדוד (18) משולם נהרי בחנוכת שני תלמודי תורה מעיין באשדוד (19) משולם נהרי בחנוכת שני תלמודי תורה מעיין באשדוד (20) משולם נהרי בחנוכת שני תלמודי תורה מעיין באשדוד (21) משולם נהרי בחנוכת שני תלמודי תורה מעיין באשדוד (22) משולם נהרי בחנוכת שני תלמודי תורה מעיין באשדוד (23) משולם נהרי בחנוכת שני תלמודי תורה מעיין באשדוד (24)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו