ענבי הגפן: תנאים בחצרות מונקאטש – בראשוב

קהל חסידי מונקאטש נטלו חלק אמש (א) בשמחת האירוסין לנכדת כ"ק אדמו"ר שליט"א בת בנו ראש הישיבה הרה"צ רבי חיים אלעזר רבינוביץ שליט"א עם החתן בן כ"ק אדמו"ר מבראשוב שליט"א - צפו בגלריה מהשמחה

אירוסין לנכדת האדמו''ר ממונקאטש ובן האדמו''ר מבראשוב (6) אירוסין לנכדת האדמו''ר ממונקאטש ובן האדמו''ר מבראשוב אירוסין לנכדת האדמו''ר ממונקאטש ובן האדמו''ר מבראשוב (1) אירוסין לנכדת האדמו''ר ממונקאטש ובן האדמו''ר מבראשוב (2) אירוסין לנכדת האדמו''ר ממונקאטש ובן האדמו''ר מבראשוב (3) אירוסין לנכדת האדמו''ר ממונקאטש ובן האדמו''ר מבראשוב (4) אירוסין לנכדת האדמו''ר ממונקאטש ובן האדמו''ר מבראשוב (5)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מרן האדמו"ר מבראשוב שליט"א, הוא מגדולי מנהיגי היהדות החרדית בגולת אמריקה. בחן נועם הליכותיו, הוא כובש את אלפי בני היהדות הנאמנה, ובנועם זיו אמריו הוא מלהיב לבות רבבות אלפי ישראל לתורה ולתעודה.
אביו של מרן האדמו"ר שליט"א, הוא גאב"ד בית חלקיה בארה"ק שליט"א.

הוא מחשובי הרבנים בוומס"ס וחבר וועד הרבנים של כולל זיבנברגן , בית מדרשו נהיה אבן שואבת בניי וויליאמסבורג וזה היה מהראשונים שנפתחו ושוקקת במאות מתפללים וקובעי עתים לתורה, את רוב משנתו קנה בישיבת בעלזא בעיה"ק ירושת"ו וזכה לחיבה יתירה מאת כ"ק האדמו"ר מבעלז שליט"א אשר השתעשע אתו הרבה בלימוד ובד"ת ואח"כ עבר ללמוד בישיבת פוניבי'ז המעטירה והיה חביבם של הגרא"מ שך זצ"ל והגר"ד פובקרסקי זצ"ל שראו בו שיתגדל לאילנא רברבא

בית מדרש בראשוב של מרן האדמו"ר שליט"א שוכן בסמיכות ממש לבית מדרשו המחודש של האדמו"ר מדינוב בניי ויליאמסבורג לאחר שעבר לשם מפלטבוש, אחיו של האדמו"ר ממונקאטש המחותן.
ולא לשכוח שהוא גם משפחה בויז'ניץ, מאחר שהוא אחיין של הרבנית הצדקנית תליט"א א"ח מרן הישועות משה. והוא היה המוציא והמביא בכל העניינים שלה. כך שהוא מאוד מאוד קשור למרן האדמו"ר זצ"ל ולבניו האדמורי"ם שליט"א.
מלבד זאת הוא בן משפחה קרוב עם גאב"ד וויען ואחיו האדמו"ר מסערדעלי מחשובי הרבנים האמריקאים. כך שמלבד יחוסו העצמי כאחד מגדולי הרבנים והאדמורים באמריקה, הוא גם מקושר לכל גדולי החצרות בארץ ובארה"ב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו