פסח אמונים: חג הפסח בחצר הקודש שומרי אמונים • וידאו

לפניכם קטע וידאו מרהיב מימי חג הפסח בחצרו של האדמו"ר משומרי אמונים בבני ברק, משריפת חמץ ועד זריקת התפוחים | צפו

שבוע מרומם של התעלות חלף על קהל עדת חסידי שומרי אמונים, בצל הקודש של כ"ק אדמו"ר משומרי אמונים שליט"א, שערך את ליל הסדר בבית המדרש כמנהגו אביו כ"ק אדמו"ר בעל החוקי חיים זיע"א, והשתמש בכלים של אביו זיע"א ובקערה של זקינו האדמו"ר בעל השומר אמונים זיע"א, שקיבל בירושה מאביו, בהשתתפות אורחים חשובים.

קרא עוד:

[postim]

יצוין כי גם ראש ישיבת שומרי אמונים הרה"צ רבי אהרן געלדציילער שליט"א שהה ביו"ט הראשון בצל הקודש והשתתף בעריכת הסדר.

בליל ג' דחוה"מ ערך האדמו"ר התכנסות לאברכים, כמנהג בית שומרי אמונים, ובו ערך גם שלחן לחיים לרגל יום הצלת אביו האדמו"ר שנלב"ע בחודש אלול האחרון, בתוך הדברים קרא האדמו"ר להוסיף על תקנת אביו וללמוד חמש שעות רצופות אחת לחודש, ולקבוע עתים לתורה בבית המדרש בכל יום ויום למשך שעה וחצי, בכדי שיוכלו ללמוד בנקל את חמשת השעות הרצופות שתיקן אביו זי"ע.

בליל שביעי של פסח ערך האדמו"ר את שולחנו וקיים את מנהג אמירת שירת הים בקול רם כמנהג אביו.

במוצאי יו"ט ערך האדמו"ר טיש נעילת החג, והאריך בדברי תורה בגודל מעלת שמירת העיניים שבאמצעות המסירות הזה פועלים לטובת נשמת אביו האדמו"ר זיע"א הרבה יותר מהדלקת נרות ולימוד משניות, שכידוע היה מעורר על כך בכל עת.

אחר כך קיים האדמו"ר שליט"א את מנהג ביזת הים וזריקת הפירות, ויצא בריקוד בזמר חסל סידור פסח, לשנה הבאה, המעביר בניו, שירה חדשה, ובכך חתם את הימים הנעלים.

צפו בוידאו מימי הפסח בצל הקודש:

פסח תשע''ג בשומרי אמונים  (1) פסח תשע''ג בשומרי אמונים  (2) פסח תשע''ג בשומרי אמונים  (3) פסח תשע''ג בשומרי אמונים  (4) פסח תשע''ג בשומרי אמונים  (5) פסח תשע''ג בשומרי אמונים  (6) פסח תשע''ג בשומרי אמונים  (7) פסח תשע''ג בשומרי אמונים  (8) פסח תשע''ג בשומרי אמונים  (9) פסח תשע''ג בשומרי אמונים  (10) פסח תשע''ג בשומרי אמונים  (11) פסח תשע''ג בשומרי אמונים  (12) פסח תשע''ג בשומרי אמונים  (13) פסח תשע''ג בשומרי אמונים  (14) פסח תשע''ג בשומרי אמונים  (15) פסח תשע''ג בשומרי אמונים  (16)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רה"י ערך סדר בנפרד ולא השתתף כלל וכלל ולכן לא יודע מה הוא הפסיד! היה מדהים!

ער קען די הארבעט

רה"י אכן ערך סדר בנפרד למטה בבית זקינו הרה"ק זצוק"ל והאדמו"ר שליט"א ירד לפני הסדר להעניק לו 3 מצות שמירה, כמו"כ שאל האדמו"ר את רה"י על מנהגים נסתרים שנהג אביו האדמו"ר זצוק"ל בליל הסדר, שכידוע שהרה"י הוא היחיד שיודע את כל מנהגיו הנסתרים של האדמו"ר זצוק"ל.
ביו"ט בבוקר נתן האדמו"ר לרה"י לטבול במקווה שרה"י בנה לאדמו"ר זצוק"ל בחדרו, וכן שלח את רה"י לפני העמוד לתפילת הלל ונתן לו את עליית המפטיר.
אחר התפילה שלח האדמו"ר את הגבאים, וירד לביתו של רה"י ואכל איתו לבד את סעודת יו"ט שנערכה כמעט שלש שעות.

בני ברקי מה אתה מקשקש?
האדמור זיע"א היה אדמור 65 שנה רה"י הוא צעיר בן 30, הוא היחיד שיודע את המנהגים של סבו???
האדמו"ר שליט"א מב"ב ואחיו האדמורים שליט"א מאשדוד, י-ם, רח' ראב"ד ש"קצת" יותר מבוגרים ממנו לא יודעים את המהגים "קצת" יותר טוב?!
ומה עם זקני החסידים???
הוא שימש את האדמו"ר זיע"א בסה"כ ב-11 שנים האחרונות, מי שימש 54 שנים לפני כן?

למה לא רואים את האדמו"ר מוהי"י רק קצת בתמונה

למה רואים רק חלק בתמונה מהאדמו"ר מוהרי"י

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו