'יש מכם תשובה בספרי מלפני 50 שנה', הזכיר מרן לאדמו"ר מערלוי

הידידות העמוקה השוררת בין האדמו"ר מערלוי לבין פוסק הדור הספרדי הרב עובדיה יוסף לא נסתרה גם היום, בכניסתו לניחום האבלים קם הרב עובדיה מלוא קומתו והתנצל שהטריח עצמו לבוא אליו

כ"ק אדמו"ר מערלוי שליט"א הגיע הבוקר לניחום אבלים אצל מרן הגאון רבי עובדיה יוסף שליט"א, כשראה אותו בכניסתו, קם מרן שליט"א לכבודו מלוא קומתו, וביקש את סליחתו על שהטריח את עצמו לבא אליו, התיישב על מקומו והתבטא כי הוא שמח על בואו.

קרא עוד:

[postim]

זה לא סוד כי בין הגאון האדיר שליט"א לבין כ"ק אדמו"ר מערלוי שוררת ידידות עזה ועמוקה עשרות בשנים, עוד מאז התגורר מרן הרב עובדיה בשכונת קטמון, והיה מרבה להפגש עם האדמו"ר מערלוי, ואף יש ביניהם עשרות חילופי מכתבים בדברי תורה והלכה, כשהם מעניקים ומכנים האחד את רעהו בתוארים מכובדים.

האדמו"ר מערלוי מכנה את הרב עובדיה בחלק ממכתביו – הגאון האמיתי וכו', ומרן בספרו 'יביע אומר' רושם עליו, ידיד נפשי אוהבך בלב ובנפש ציס"ע (צדיק יסוד עולם).

מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א אשר כבר חצה את גיל ה-90 בלעה"ר, הזכיר לאדמו"ר, שיש לו תשובה בספרו 'יביע אומר' ח"ב מלפני חמישים שנה, בעניין מה ששאל האדמו"ר לגבי אבל ביום הקבורה האם צריך להניח תפילין, השניים שוחחו דקות ארוכות בדברי תורה הלכה וזכרונות מימים ימימה, ונפרדו תוך לחיצת יד ואיחולי אריכות ימים ושנים.

האדמו''ר מערלוי בניחום אבלים אצל הרב עובדיה יוסף צילום שוקי לררהאדמו"ר מערלוי בניחום הבוקר – צילום: שוקי לרר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שהוא מהיחידים מכל המאות והאלפים שהגיעו למרן שליט"א בשבוע האחרון, שהוא הכיר אותו וידע עם מי הוא מדבר, כולל כל האדמורים וראשי הישיבות ולהבדיל אח"מים וח"כים וראשי ממשלה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו