היערכות בויז'ניץ: האדמו"ר ישיא השבוע נכדה ויכניס ספר תורה

ביום חמישי השבוע ישיא מרן אדמו"ר מויז'ניץ שליט"א את נכדתו בת בנו הרה"צ אב"ד ויז'ניץ, ביום ראשון יכניס האדמו"ר ספר תורה לע"נ הוריו | האדמו"ר הזמין פומבית את כלל החסידים, ומה התבטא על החתונה בבעלזא?

בחצר הקודש ויז'ניץ נערכים לקראת שני אירועים מרכזיים שיערכו בשבועיים הקרובים, האחד הוא שמחת החתונה לנכדתו בת בנו הגדול הרה"צ רבי חיים מאיר הגר שליט"א אב"ד קהילת ויז'ניץ בבורו פארק חתן הגה"צ רבי אהרן טייטלבוים שליט"א אב"ד נירבאטור מבורו פארק, עם החתן הרב נפתלי יחזקאל הי"ו בן הרה"צ רבי יששכר דב טויב שליט"א מוויליאמסבורג, בנו של כ"ק אדמו"ר מקאלוב שליט"א וחתן כ"ק אדמו"ר מדעעש שליט"א.

קרא עוד:

[postim]

שמחת החתונה תתקיים ברוב שמחה וצהלה והמון חוגג ביום חמישי הבעל"ט י"ד סיון בבית המדרש הגדול בקרית ויז'ניץ.

השמחה השנייה תתקיים בתוך ימי ה'שבע ברכות', ביום ראשון י"ז סיון יכניס מרן אדמו"ר מויז'ניץ שליט"א ספר תורה שנכתב בתרומתו לעילוי נשמתם הטהורה של אביו כ"ק אדמו"ר בעל ה'ישועות משה' זצוק"ל ואמו הרבנית הצדקנית מרת לאה אסתר ע"ה.

סעודת המצוה לאחר הכנסת ספר התורה תשולב ה'שבע ברכות המרכזי' בהיכל בית המדרש הגדול בקריה.

בעת דברות קודשו בטיש נעילת חג השבועות, קרא האדמו"ר לכל החסידים לבוא ולשמוח עמו בשמחת החתונה והכנסת ספר תורה, שהן שמחתו הפרטית, האדמו"ר ציין כי ספר התורה מוכנס לעילוי נשמת אביו זי"ע שהיה כולו 'תורה', כל ימיו אשר חיה לא מש מן התורה, ובכל עת חיפש כיצד להחדיר את אהבת התורה בליבותיהם של ישראל, והנה מה טוב ומה נעים שתאריך הכנסת ספר התורה נפל ביום י"ז סיון שהוא בגימטריא טו"ב ואחז"ל שאין טוב אלא תורה, והרי אבי היה כולו תורה, הרי שכולם צריכים לבוא ולשמוח עם התורה שהיתה מנת חלקו כל הימים.

לפני שעה קלה בעת סעודה שלישית, הפתיע האדמו"ר ואמר: גיסי [כ"ק אדמו"ר מבעלזא שליט"א] מחתן השבוע את נכד ראשון, זוהי שמחה גדולה עבורנו ומובטחני כי אבי זצ"ל ישתתף בשמחה, אמנם לא חסר לו מנין ב"ה, אך לאור ששמחתו שמחתנו, אברכים שיכולים ישתתפו בשמחה לכבוד אבי.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

האדמו"ר הוא צדיק עצום :

אין כמו אדמו"ר מויזניץ, פשטות ואמת במקום אחד, אשרי הדור שזכה לכך. וזה הוא מאמר המשנה "איזהו מכובד המכבד את הבריות"

האדמו"ר אמר שישמחו עם השמחה ולא אמר ללכת
אפילו שהיו רוצים ללכת אין אפשרות אין לחסידי ויזניץ כרטיסים [כמו בחתונה של הרה"צ] ואין גם איפה להכניס אותם

נישט אמת, הרבי אמר ללכת ולשמוח מי שיכול ומי שביכולתו ואמר שזה גם שמחה בשבילו שהאדמו"ר מבעלזא זוכה לזה, ובטוח שאינו מעונין שיפריעו למהלך השמחה, ולכן מי שרוצה שיסע לחופה, וגם הוסיף שאביו אדמור מויזניץ זצ"ל בוודאי גם ישתתף ולכן החופה גם מצדיק את המאמץ

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו