מלך חפץ בחיים || מרן הגר"ח מברך את תורמי רפואה וחיים

לפני יום הכיפורים בירך מרן הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א את תורמי אגודת "רפואה וחיים" בגמר חתימה טובה | מרן הגר"ח סקר את רשימת התורמים ועבר על השמות | הביע קורת רוח מיומני פעילות האגודה

בין כסא לעשור ביקר מנכ"ל אגודת רפואה וחיים הרב ברוך הימל הי"ו עם חלק מחברי ההנהלה במעונו של מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א – מרבני נשיאות האגודה להתברך לקראת היום הקדוש הבעל"ט.

קרא עוד:

[postim]

מרן הגר"ח לקח בידו את רשימות תורמי ותומכי האגודה ועבר על כל השמות והבקשות להיפקד בדבר ישועה ורחמים, בירך את כל התורמים לרפואה וחיים בגמר חתימה טובה ושיזכו כל התומכים שלא יהיה בביתם מהצרות והמקרים הכואבים שהאגודה מטפלת בהם ל"ע.

כמו"כ נלוו לביקור המיוחד מספר מצומצם של תורמי האגודה כשמרן הגר"ח שליט"א מברכם באופן אישי ומוקיר את גודל פעולותיהם למען אימפריית החסד של "רפואה וחיים" המעניקה אור שמחה ותקווה למאות חולים וילדים מיוחדים במגוון תחומים ואגפים.

הר' ברוך הימל אצל הגרח קנייבסקי1 הר' ברוך הימל אצל הגרח קנייבסקי2 הר' ברוך הימל אצל הגרח קנייבסקי3 הר' ברוך הימל אצל הגרח קנייבסקי4 הר' ברוך הימל אצל הגרח קנייבסקי5 הר' ברוך הימל אצל הגרח קנייבסקי6 הר' ברוך הימל אצל הגרח קנייבסקי7 הר' ברוך הימל אצל הגרח קנייבסקי8 הר' ברוך הימל אצל הגרח קנייבסקי9

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו