סגירת מעגל • האדמו"ר מהארנסטייפל מילוואקי אצל מרן הגר"ח קנייבסקי

האדמו"ר מהארנסטייפל מילוואקי הגיע לביקור מיוחד בבית מרן הגר"ח קנייבסקי • מה אמר לו 'הסטייפלער' זצ"ל? • JDN עם סיקור ותמונות בלעדיות

במסגרת ביקורו של כ"ק אדמו"ר מארנסטייפל – מילוואקי בארה"ק, הגיע האדמו"ר לביקור מיוחד בבית מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א, מלווה בקבוצה מצומצמת מחסידיו ואהדיו.

עוד באתר:

[postim]

מרן הגר"ח קם לכבודו וקיבל את פניו בשמחה רבה, תוך שהוא לוחץ את ידו ואומר 'שלום עליכם'. השניים פתחו בשיחה עמוקה בעניינים הלכתיים. השיחה התארכה זמן רב, כאשר במהלכה עברו השניים לשוחח אודות תולדות חייו של אבי הגר"ח, הגאון בעל 'קהילות יעקב' הסטייפלער זצ"ל, המכונה כך כי נולד וגדל בעיר ארנסטייפל. לאחר מכן, נפרדו השניים לשלום, תוך שהם מאצילים ברכות לרוב זה לזה.

בצאת האדמו"ר מבית הגר"ח נזכר וסיפר למלווים: "לפני כשלושים שנה לערך כאשר הוכתרתי לכהן כאדמו"ר, הגעתי זמן-מה לאחר מכן לארה"ק ועליתי לבית 'הסטייפלער' זצ"ל כדי להתברך מפיו, ויהי בעומדי על מפתן דלתו קם הסטייפלער מלוא קומתו וביקשני שאברך אותו, וזאת בגלל שהסטייפלער עצמו נולד מברכת זקיני האדמו"ר מארנסטייפל זצ"ל, ע"כ ביקש גם ממני שאברכנו.

"כמובן שסירבתי בנימוס, ופתחתי מיד בשיחה עימו על דא ועל הא, שיחה שהתארכה זמן רב. לאחר מכן ביקשתי את ברכתו לאור הכתרתי לאדמו"ר. הסטייפלער ברכני בחום ואמר לי בזה"ל: 'מלכות ארנסטייפל תמשך לנצח, כי היא לא חסידות אלא מלכות'. כאשר נפרדתי ממנו לשלום התעקש הסטייפלער זצ"ל שאברכנו ולא הרפה ממני עד שברכתיו לבסוף לאור הפצרתו".

JDN עם תמונות בלעדיות מהביקור • לחצו להגדלה

IMG_8552 IMG_8553 IMG_8554 IMG_8555 IMG_8556 IMG_8557 IMG_8558 IMG_8559 IMG_8560 IMG_8562 IMG_8552 IMG_8553

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו