חשיפה: מאות רבנים ישתתפו במעמד היסטורי בארה"ב

עסקנים רבים עמלו בחודשים האחרונים בהקמת 'איחוד הקהילות לטוהר המחנה'. העמותה החדשה תאגד מאות רבנים מכל החוגים והעדות בארה"ב. הערב: כינוס היסוד

מעמד היסטורי בארה"ב: עסקנים רבים עמלו בחודשים האחרונים בהקמת האגודה החדשה – 'איחוד הקהילות לטוהר המחנה'. העמותה החדשה תאגד מאות רבנים מכל החוגים והעדות. כנס היסוד ייערך היום (ד') בניו ג'רסי שבארה"ב. יותר מאלף רבנים מכל החוגים והעדות הוזמנו לאירוע הענק.

מארגני האירוע מדווחים כי מאות רבנים כבר אישרו את השתתפותם. יוזמי הכנס והעומדים בראש האגודה: כ"ק האדמו"ר מסקולען והגאון ר' מתתיהו סלומון, משגיח בישיבת לייקווד.

מדובר בכנס יסוד של 'איחוד הקהילות לטוהר המחנה' בארה"ב, אגודה שתאחד רבנים מ-19 הקהילות הגדולות בארה"ב. ראשי האגודה ידונו בכובד ראש בבעיות הרוחניות המהוות סכנה רוחנית על הבית היהודי. הנושא שיעמוד על המוקד בתחילת דרכה של האגודה, ובראש סדר העדיפויות, הוא נושא האינטרנט.

רבני האגודה ילמדו את הנושא לעומק, ידונו בו, וינסו למצוא פתרונות הלכתיים וטכנולוגיים במטרה לעצור את הסכנה הרוחנית, או לטפל בה בדרכים חלופיות.

נשיאי האגודה, האדמו"ר מסקולען והמשגיח הגאון ר' מתתיהו סלומון, צפויים לנאום באירוע ולהציג בפני מאות הרבנים את מטרות האגודה, היעדים שנקבעו ובאיזו צורה האגודה תקבל החלטות לפעולה.

כמו כן, עסקני האגודה יישאו דברים, במהלכם יסבירו לרבני הקהילות אודות האינטרנט וסכנותיו. במקביל יספרו העסקנים אודות הצורך החיוני בחיבור לאינטרנט כאשר יוצאים מנקודת הנחה כי אין אפשרות להפעיל עסק בלי חיבור לאינטרנט. עסקני האגודה, בראשות הרבנים, יסבירו מדוע טרם נמצאה הנוסחה שיכולה לפתור את הבעיות הרוחניות.

במהלך כנס היסוד, יתפרסם לראשונה מכתב 'קול קורא' היסטורי, ובו חתימותיהם של גדולי ומאורי ישראל מכל החוגים והעדות – מכל קצוות תבל. במכתב מביעים הרבנים החתומים את תמיכתם באגודה החדשה 'איחוד הקהילות לטוהר המחנה', וסומכים את ידם על החלטותיה בעתיד.

כנס היסוד ההיסטורי ייערך היום (ד) בשעות הלילה לפי שעון ישראל. אתר JDN ימשיך לדווח.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו