צו השעה • הרבנים קבעו: כנס הסברה ל-100,000 איש

מאות רבנים, בראשות כ"ק האדמו"ר מסקולען שליט"א והגר"מ סלומון שליט"א, השתתפו בכנס ההיסטורי להקמת 'איחוד הקהילות לטוהר המחנה' • הורו לעסקנים: לקיים בחורף כנס הסברה ענק על הסכנה הרוחנית במכשירי הטכנולוגיה • בלעדי

בניו-ג'רזי ננעל הכנס ההיסטורי להקמת אגודת 'איחוד הקהילות לטוהר המחנה' שהתקיים בראשות כ"ק האדמו"ר מסקולען שליט"א והגאון רבי מתתיהו סלומון שליט"א.

במעמד נשאו דברים כ"ק האדמו"ר מסקולען שליט"א, הגאון רבי מתתיהו סלומון שליט"א – משגיח ישיבת בית מדרש גבוה לייקווד, הגאון רבי משה גרין ראש ישיבת מונסי שליט"א, הגאון ר' שמואל קמינצקי שליט"א ראש ישיבת פילדלפיה, הגאון ר' אלי ברודני שליט"א.

כן נשאו דברים העסקנים הרב נחמיה גוטליב מלייקווד והרב ישראל משה דירנפלד.

גולת הכותרת של האסיפה היתה החלטה לקיים כנס הסברה ענק בתחילת החורף בהשתתפות כמאה אלף איש כאשר כל גדולי ישראל כבר הבטיחו את השתתפותם בכנס.

כפי שדווח לראשונה ב-JDN, היה זה כנס יסוד של 'איחוד הקהילות לטוהר המחנה' בארה"ב, אגודה המאחדת רבנים מ-19 הקהילות הגדולות בארה"ב – ליטאים, חסידים וספרדים.

ראשי האגודה ידונו בכובד ראש בבעיות הרוחניות המהוות סכנה רוחנית על הבית היהודי. הנושא שיעמוד על המוקד בתחילת דרכה של האגודה, ובראש סדר העדיפויות, הוא נושא האינטרנט.

רבני האגודה ילמדו את הנושא לעומק, ידונו בו, וינסו למצוא פתרונות הלכתיים וטכנולוגיים במטרה לצמצם את הסכנה הרוחנית.

[nggallery id=204]

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו