בלעדי: הגרי"ש אלישיב מקבל ברכה לאריכות ימים שעות לפני האשפוז

תיעוד וידאו בלעדי ונדיר: שלשום התברך מרן הרב אלישיב שליט"א מתלמידו המובהק של הרב ש"ך בברכה לאריכות ימים "כיוון שכל הדור זקוק לו" • שעות ספורות לאחר מכן הידרדר המצב ומרן הובהל לבית החולים כשבמהלך הלילה האחרון לפתע נראו ניסים גלויים והשיפור הניסי במצבו הקריטי "שבר את כל הסטטיסטיקות" • הרופאים נדהמים: "ניסי ניסים" • בפנים: הברכה שלפני כן

ברכת צדיק: בעוד העולם הרפואי מוכה בתדהמה מול הנסים הקליניים המתרחשים לפוסק הדור מרן הגרי"ש אלישיב שליט"א, הגיע לידי JDN וידאו נדיר ובלעדי, בו מקבל מרן ברכה לאריכות ימים מאת רבה של ארגנטינה, הגאון רבי שמואל אריה לוין שליט"א, תלמיד מובהק של מרן הגראמ"מ שך זי"ע, שעות ספורות לפני האשפוז הפתאומי.

קרא עוד:

[postim]

הרב לוין, ראש קהילת 'חפץ חיים' בארגנטינה, הגיע בתחילת השבוע (א') בשעות הערב, כמדי שנה, לביקור של כבוד במעונו של מרן הגרי"ש אלישיב וכדי לשטוח בפניו את השאלות הגורליות שמתעוררות בדרום אמריקה במהלך השנה ודיון בסוגיות מגוונות.

באופן מעורר השתאות, התייחס דווקא לעובדה שמרן 'חייב' להמשיך ולהנהיג את הדור, כיוון ש"הכל צריכים לו", ו"הדור זקוק למנהיג בריא", כלשונו.

שעות ספורות לאחר הברכה האיתנה בתקיעת כף למרן, אושפז לפתע מרן הגרי"ש. בליל אמש הידרדר מצבו וכאשר כל משפחתו כבר הוכנסה לחדרו, והמקום המה ברבנים ובאישי ציבור, חלה לפתע התייצבות מרשימה ומרן יצא מכלל סכנה מיידית.

עם זאת, ראוי להבהיר, מצבו הבריאותי עדיין קשה והציבור מתבקש להתפלל.


מרן קם, והרב לוין בירך באריכות ימים

"בביקורו השנתי של הרב לוין, מרן הגרי"ש אלישיב נוהג לקום מכיסאו כשהרב לוין נכנס לחדרו", מספר ל-JDN אחד ממקורבי הבית.

מרן הגרי"ש מכבד ומחבב מאוד את הרב לוין ומוקיר את פועלו הרב בדרום אמריקה. הרב לוין מחזיק במוסדות ענפים בארגנטינה ונחשב למי שהעניק את התקומה ליהדות החרדית בארץ הנידחת, לאחר שנים של שיממון טוטאלי, בלחמו את כל מלחמות הקדושה עבור הקהילה במקום. ‫

בכל תפוצות העולם החרדי עוקבים בשעות אלו בדאגה ובדריכות עצומה אחר השיפור הניכר במצבו הרפואי של מרן פוסק הדור. הכליות חזרו לתפקד והרופאים מעודדים משיפור נסי מדהים בתפקודן של מערכות אחרות שקרסו.

כל שריר ספוג בתורה

"כל שריר ועצם של מרן הרב אלישיב ספוגים בתורה, אז הסטטיסטיקות המאוד גרועות לבני אנוש במצבו ובגילו המופלג (בלע"נ) אינן תקפות לפתע לגביו", אמר הרב בנימין פישר, יו"ר אגודת מגן לחולה, מחוץ לחדרו של מרן בבית החולים שערי צדק בבירה.

לאחר הניסים הגלויים ממשיכות תפילות רבים להינשא לרפואתו השלימה של מרן פוסק הדור הרב יוסף שלום בן חיה מושא לרפואה שלימה ומהירה.

תחילתה של הפגישה

תמונות מהמפגש, שעות לפני האשפוז

ÄÿÅ äéÿëÖ ÇîëÖëü (1) ÄÿÅ äéÿëÖ ÇîëÖëü (2) ÄÿÅ äéÿëÖ ÇîëÖëü (3) ÄÿÅ äéÿëÖ ÇîëÖëü (4) ÄÿÅ äéÿëÖ ÇîëÖëü (5) הרב

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ממש מזזזע

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו