נצחון לחברא קדישא במיאמי: נפטר במלון וגופתו לא נותחה

גופתו של חולה לב חרדי מבורו פארק שנפטר בחדרו שבמלון במיאמי ביץ' ניצלה ברגע האחרון לאחר התערבות מוצלחת של 'חברא קדישא' • עבר שבץ קודם לכן ושוחרר במהירות מרבית למטוס לניו יורק

נצחון נרשם ל'חברא קדישא' של מחוז מיאמי – פלורידה, לאחר שבשרשרת של מגעים מול צמרת המשטרה המקומית הצליחו למנוע את נתיחת גופתו של יהודי חרדי משכונת בורו פארק – ברוקלין,  שנמצאה בחדרו ללא רוח חיים.

המנוח, שנפטר בפתאומיות בגיל 56 הינו חולה לב זה שנים ואף עבר בעבר שבץ. הוא שהה במלון לנופש כאשר לפתע שבק חיים. המחלקה הפתולוגית של מיאמי נכנסה לתמונה, אולם אז הוזעקו במהירות אנשי החברא קדישא של מיאמי על ידי המשפחה המבוהלת.

קרא עוד:

[postim]

"המוקדן הראשי של חטיבת פלורידה, ר' חיים מ' רוזנברג הגיע במהירות למקום, שם שוחח עם החוקר שהגיע, ברט גוטירז, והסביר לו את ההשלכות ההלכתיות והנפשיות שישנן על פי ההלכה והמסורת היהודיות בעת נתיחת גופה לאחר המוות", ספרו ל-JDN. "בהתייעצות עם בכירי המחלקה שהגיעו לממונים על החוקרים בשטח, הצליחו להביא לכך שלאחר מספר בדיקות חיצוניות כלליות שאכן אשרו כי המוות היה טבעי, שוחררה הגופה לדרכה".

צוות הפתלוגיה של משטרת מיאמי הגיע לאסוף את הגופה בשלמותה על מנת להטיסה חזרה לניו יורק לקבורה. ר' חיים ירוחם קופלמן, רב חברא קדישא של מיאמי העביר את הגופה עד למטוס על מנת לוודא שלא ייגרם ח"ו בשום צורה שהיא בזיון המת. חסד של אמת.

Mr. Mark Rosenberg with Homicide Det. Bert Gutierrez at scene ר' חיים רוזנברג, ראש מחלקת חסד של אמת בפלורידה עם מנהל מחלקת התאבדויות IMG_6040 - crop (800x733) IMG_2598 (800x600) IMG_2600 (800x600)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו