ירושלים: הכנסת שני ספרי תורה לבית כנסת החדש של קהילת "בני הישיבות" • צפו

בני קהילת "בני הישיבות" בשכונות שמואל הנביא ומעלות דפנה בירושלים חגגו אמש את ייסוד בית הכנסת החדש בשילוב עם שמחת הכנסת שני ספרי תורה חדשים להיכלה של בית הכנסת החדש, בהשתתפות גדולי ישראל שליט"א • צילום: יעקב כהן

הכנסת שני ספרי תורה לבית כנסת החדש של קהילת בני הישיבות בירושלים (6)

גדולי תורה, אישי ציבור וקהל רב השתתפו אמש (ג') במעמד חנוכת בית הכנסת החדש של בני קהילת "בני הישיבות" בשכונות שמואל הנביא ומעלה דפנה בירושלים.

במעמד נשאו דברים הרה"ר לישראל הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א, הגאון רבי משה צדקה שליט"א ראש ישיבת פורת יוסף, הגאון רבי ציון בוארון שליט"א, הגאון רבי אליהו טופיק שליט"א ראש ישיבת באר יהודה, הגאון רבי יצחק כהן שליט"א רבה של שכונת שמואל הנביא, הגאון רבי בן-ציון אטון שליט"א ראש ישיבת ראשית חכמה ועוד רבנים.

במעמד הוקרא מכתב ברכה ששיגר נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש כהן שליט"א לרגל המעמד הגדול. גדולי התורה ציינו בדבריהם את ההתפחות הגדולה של ציבור בני התורה ואף שיבחו את יו"ר שס הרב אריה דרעי והנציגים בעירית ירושלים על אשר סייעו בהקמת בית הכנסת.

הראשל"צ הגר"י יוסף אמר בדבריו כי כמה מרנין את הלב לראות כאן את בני התורה והנערים ההולכים בדרך התורה. "אלה שמתחנכים בדרך של תורה. זה ניכר על פניהם. רואים עליהם שמחה אמיתית ואושר מיוחד".

הגר"צ בוארון בדבריו התנה את המצוקה הקשה בשכונת שמואל הנביא ואמר כי שנים לא היה כאן במקום הקצאות לבתי הכנסת וב"ה עתה כאשר קהילות בני הישיבות התרבו בשכונה זהו הזמן להמשיך לפעול למען הקמת עוד בתי כנסיות בשכונה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו