הגר"ח קנייבסקי התרגש בראותו מאות יתומים בביתו נושאים תפילה

הביקור המרגש חתם אירועי חנוכה מלאי אור, שערך ארגון 'זה לזה' לאלפי אמהות וילדים.

ארגון 'זה לזה' התומך ביתומים ואלמנות במשך השנה, ערך בימי החנוכה פעילויות שמחות ומהנות לאימהות וילדי הארגון. באירועים הרבים השתתפו אלפי ילדי וילדות 'זה לזה', נערות ואמהות אשר הפעילויות השמחות היוו עבורם קרן אור, כוח להמשיך.

הארגון החשוב מלווה את המשפחות יום יום, בעת צוקה ובימים טובים, בחגים, מועדים וחופשות. בכל עת בה צפים הזיכרונות ומתעורר החסר, מתייצבים ב'זה לזה' ומחבקים את המשפחות.
ובחנוכה, בשעה שבכל בית הדליק האב את החנוכיה, רקד ושר עם הילדים הרכים, דאגו בארגון שאף אחד לא ירגיש לבד.

את החג פתחו מאות אמהות וילדות הארגון בקיבוץ חפץ חיים, שם נהנו מיומיים גדושי פעילויות, ארוחות חגיגות ומושקעות, הפנינג, אטרקציות, טיולים והרצאות מאלפות. שיאם של ימי הנופש היה מעמד ההדלקה המרגש, אשר נערך באחד הלילות בהשתתפות הרבנית רוטנברג תליט"א. הרבנית בליבה החם סחפה את המשתתפות טפח מעל הקרקע, עם משא מחזק על "זאת חנוכה" בשילוב קטעי שירה ומחול.

כשחזרו האמהות לביתן יכלו גם בנותיהן להנות. מסיבות חנוכה חגיגיות נערכו בכל רחבי הארץ לילדות הארגון. בחגיגות ציפו להן תכנית עשירה והרקדה מלאת שמחה. בנוסף נערכה מסיבה מיוחדת לקבוצת "בנות מלך", בנות המצווה שחוגגות השנה את הכנסן בעול המצוות. הנערות הצעירות התקבצו למפגש מכונן בו הוענקה להן הכנה לשנה החשובה בחייהן. האירוע עוצב בפאר והדר כיאה לאירוע בת מצוה חגיגי והועשר בתכנית מוזיקלית סוחפת.

וכמיטב המסורת, גם מקומם של הבנים לא נפקד. מאות מילדי "בני מלכים" של 'זה לזה' חגגו עם חונכיהם המלווים אותם במשך השנה, בערב מיוחד. הערב נפתח בהדלקת נרות מרוממת עם הגאון הצדיק המקובל רבי יעקב מאיר שכטר שליט"א, שנתן יחס מיוחד לכל אחד מהילדים וחילק להם דמי חנוכה: מטבע מיוחדת לשמירה. הביקור הסתיים בשירה סוחפת אשר הפיחה בילדים עיזוז ורגש.

לאחר ההדלקה המשיכו הילדים למעמד הדלקת הנרות של כ"ק האדמו"ר מפינסק קארלין שליט"א שגם ממנו זכו לקבל דמי חנוכה קדושים ומבורכים. את הערב קנחו הילדים במסיבת חנוכה ופעילות מרתקת.

וזה לא הכל, בזאת חנוכה הוזמנו ילדי בני מלכים למעמד נשגב במחיצת שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א. הגר"ח יצא מגדרו לשמחם והתייחס אליהם ברגש רב. בעת שהותם בביתו נשאו הילדים תפילה על תורמי זה לזה, אשר בקשו לנצל את היום הגדול לישועתם הפרטית, כשהגר"ח מצטרף בהתרגשות לתפילתם הרכה. בצאתם אמר הגאון כי כוחה של תפילת הילדים רב הוא וחזקה עליה שתתקבל ברצון.

ב'זה לזה' סיכמו חג רצוף אירועים שמחים ומלאי אור, אשר היו למען המטרה שנחרטה על דגלו של הארגון: שאף אחד מהאמהות והילדים לא ירגיש לבד, בפרט לא בזמנים מיוחדים כמו חג החנוכה. שמחה והתרגשות מציפים את לב הנהלת הארגון, שרואה את המטרה מתממשת בסיעתא דשמיא.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

דבר ראשון אני מאד מעריך את הארגון ופועולתיו וההוכחה על זה שאני שולח ל"ע כשקורה מקרה לארגון חשוב זה.
דבר שני ליבי נקרא לראות כל פעם איך שולכים צלמים למינייהם ומפרסמים תמונות של ילדים טהורים שלא טעמו טעם חטא והופכים אותם למסחר, הם ילדים רגילים ונורמלים.
די די די אנחנו לא עשויים מחומר אחר.
ושוב פעם תודה לכל האלה שעוזרים ותומכים ברגעים הקשים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו