חולון: מנכ"ל רשת החינוך 'בני יוסף' ביקר במוסדות הרשת

מנכ"ל רשת מעין חינוך התורני 'בני יוסף' הרב חיים ביטון ממשיך במסעו ברחבי הארץ ונפגש עם רבה של חולון הרב אברהם יוסף שליט"א • הרב ביטון סייר במוסדות העיר והבטיח לשפר את מצב הצפיפות בכיתות

מנכל רשת החינוך בני יוסף הרב חיים ביטון בביקור במוסדות בחולון (17)

במסגרת הסיורים והביקורים של מנכ"ל רשת מעין חינוך התורני בני יוסף הרב חיים ביטון במוסדות הרשת ברחבי הארץ, התקיים השבוע סיור מקיף בתתי"ם ובמוסדות בעיר חולון בליווי הנציג המקומי הר' חיים זברלו.

את הביקור פתחו בלשכתו של המרא דאתרא הגר"א יוסף, אשר סקר בפניהם את התפתחות המוסדות ותלמודי התורה בעיר, לאחר מכן, ביקרה הפמליה בבית הספר לבנות 'בנות ציון' בראשות הרב יוסף ורון, ועקבו אחר הגידול המרשים והמבורך במספר התלמידות, כשהם עומדים על המצוקה הנוראה והצפיפות הבלתי נסבלת בכיתות ובמבנה כולו. המנכ"ל הרב ביטון, שיבח את פועלו של הרה"ג ורון למען ילדי ישראל, והבטיח להירתם בפתרון המצוקה.

כמו כן, סיירו בת"ת "בית יוסף" בראשותו של הרב יוסף שעשוע והתקבלו בחביבות רבה על ידי ההנהלה והתלמידים. הפמליה סיירה בין הכיתות, פגשו את התלמידים, בחנו אותם והתפעלו משליטתם ובקיאותם הרחבה בחומר הנלמד. הרב ביטון נחשף גם שם לצפיפות בכיתות. בפגישה שנערכה בין הנהלת המוסד למנכ"ל הועלו מספר פתרונות שיבחנו. הרב ביטון שיבח את ההנהלה והמחנכים על ההשקעה בתלמידים, ובירכם שיראו ברכה בפרי עמלם.

לאחמ"כ ביקרו בת"ת "מפי עוללים" .מבנה גדול ומפואר שהוקצה על ידי העיריה בזכות פועלם של נציגי ש"ס. הרב חיים ביטון סייר בכיתות השונות, ושמע סקירה נרחבת מהנהלת הת"ת והמחנכים,
הסיור נחתם בשעות הערב בלשכת ראש העיר מוטי ששון, שם הציגו בפניו רשמים מהסיור במוסדות, העלו את המצוקות במבנים ובכיתות, ודרשו פתרונות כוללניים לטובתם של ילדי הציבור החרדי תושבי העיר חולון. ששון שמע בקשב רב את הטענות, והבטיח להציג תשובות לאלתר לבעיות שהועלו בפניו.

לאחר מכן התקיימה ישיבה משותפת של כל מנהלי המוסדות, בה נבחנו דרכי שיתוף הפעולה בכל התחומים לרווחתם של ילדי ישראל.

צילומים: יעקב כהן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו