ויז'ניץ לובשת חג: תכונת שיא והתרגשות רבתית לקראת מעמד הנחת אבן הפינה

JDN עם כל הפרטים לקראת המעמד היום בקרית ויז'ניץ שבבני ברק, כעת נשלמת ההיערכות לקראת המעמד ההיסטורי של הנחת אבן הפינה ל"בית ויז'ניץ" שיתקיים הערב בשעה 16:45 • צילום: שוקי לרר

בקרית ויז'ניץ שבבני ברק נשלמת ההיערכות לקראת המעמד ההיסטורי של הנחת אבן הפינה ל"בית ויז'ניץ", הבית הגדול אשר יכלול את ביהמ"ד הגדול ויז'ניץ לצד היכלי הקודש לתורה ולחסידות.

המעמד הגדול יתקיים היום (שלישי) בשעה 16:45 אחרי הצהריים על פני רחוב אמרי חיים ומתחם הבניה, בראשות כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א בהשתתפות אלפי החסידים הנרגשים לקראת המעמד הגדול, בו יחלו עבודות הבנייה והפיתוח של היכל בית המדרש במטרה לצאת אל המרחב לאחר שנים רבות של צפיפות ודוחק.

הכניסה אל המעמד הינה אך ורק דרך רחוב אמרי חיים. במרכז המעמד יישמע האדמו"ר את משא הקודש ולאחריו ינאם נגיד החסידות הרה"ח רבי חיים משה פלדמן הי"ו מלונדון.
לאחר סיום הטקס שיהיה בליווי תזמורת תוגש לציבור הרחב סעודת ההילולא של כ"ק האדמו"ר בעל ה'ישועות משה' מויזניץ זצ"ל ברחבת היכל ביהמ"ד הגדול.

בשעה 19:30 יעבור האדמו"ר לפני התיבה לתפילת ערבית בביהמ"ד הגדול ואחר כך יערוך את השוה"ט לרגל יום דהילולא הגדול הסמוך בהשתתפות אדמו"רים, רבנים ואלפי התלמידים והחסידים.

במעמד יסיים האדמו"ר את הש"ס – משניות אשר חולק ע"י "חבורת ש"ס" דחסידי ויז'ניץ, מחר יום רביעי לפני הצהריים יעלה האדמו"ר אל הציון יחד עם אלפי החסידים והתלמידים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו