לטהרנו ולקדשנו: האדמו"ר מויז'ניץ בספירת העומר • וידאו מרהיב

בעוד פחות משבוע כבר יתקדש עלינו חג השבועות וספירת העומר תסתיים • אז קצת לפני שזה מסתיים, צפו בקטע וידאו מרהיב ומרטיט מכ"ק אדמו"ר מויז'ניץ שליט"א בספירת העומר בהיכל בית המדרש הגדול בקרית ויז'ניץ, כשהמוני החסידים מצטרפים אליו באמירת המזמורים אחר הספירה • צפיה מהנה

תיעוד: שוקי לרר JDN

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
14 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תודה רבה מאוד

האדמו"ר מויזניץ גדול המידות בדרנו.

אם אפשר להעלות תמונות מלבד הוידאו, עבור אנשים שמחוברים לאתרוג

העולם עוד לא יודע איזה רבי גדול מופלא ומיוחד לב טוב ואיש האמת מאין כמותו עניו ושפל ברך מפרגן מכל הלב לכולם
אשריינו ואשרי הדור שיש לנו רבי כזה

האדמו"ר מויז'ניץ הוא צדיק הדור, ויש לו זכות אבות של אביו הקדוש והטהור זיע"א, שהיה עמוד התורה והקדושה מכמה דורות שלפנינו.

שמעתי שכשסיפרו לדודו כ"ק האדמו"ר ממונסי שליט"א על ההכתרה בדזיקוב וכמה שהאדמו"ר מויזניץ עודד ופרגן וכו' הגיב: "אחייני ישרוליק'ל הוא מושלם במידות, איני יודע איך אפשר להגיע למעלות כה נשגבות…"
אשרינו שזכינו!!!

אין מילים

ראשית כל מה עם אחיו כ"ק האדמו"ר הרה"צ רבי מנחם מנדל שליט"א מדוע לא מעלים קטע מספירת העומר אצלו, שמעתי מחסידיו כי מדובר בעבודה שמי שלא ראה אותה מפספס.

שנית לגבי קטע הוידאו הנוכחי מנשיא מועצגה"ת כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, חבל מאוד שהידאו מתחיל ישר מהברכות, ואין קודם את ה"לשם יחוד", שמעתי מחסידי ויז'ניץ מספרים שהעיקר ב"ספירה" הוא ה"לשם יחוד" כשלפניו מזמזם האדמו"ר ניגון המיוחס לזקנו הרה"ק בעל הצמח צדיק זי"ע.

העבודה של כ"ק מרן האדמו"ר רמ"מ מויזניץ שליט"א קדושה מדי לפרסמה באינטרנט אסור לחלל עבודתו הקדושה,

אדון ר' ראובן: אידישע טעגליכע נייעס, זה לא חילול.

מאוד מעניין, פעם אחת התפללתי בספירת העומר אצל האדמו"ר הרמ"מ שליט"א. נכון הם באים כל החסידים, וזה מעמד מכובד ומרשים. אבל משום מה אפעס לא כ"כ הבנתי למה כל האברכים שם עם פלאפונים פתוחים בשעת הספירה? מה זה הם משמיעים את זה בשידור חי למשפחה שלהם? זה היה לי מה זה מוזר.

אגב, מחר בצהריים ר"ח ביום בשעה 1 בצהריים, יקיים האדמו"ר הרמ"מ שליט"א טיש לכבוד ראש חודש בבית מדרשו, לראשונה יחבוש את הקאלפיק, כדאי יהיה לבוא לראות.

מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א ישתתף היום בסעודת ראש חודש עם תלמידי ישיבתו בקרית ויזניץ ב"ב.

האדמו"ר מוהר"י שליט"א כבר הלביש קאלפיק?

יפה מאוד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו