'העדה החרדית': החל מיום א' • 'אבינו מלכנו' לביטול גזירת הגיוס

בהוראת בד"ץ העדה החרדית: יש להוסיף החל מיום ראשון לאחר נפילת אפים גם 'אבינו מלכנו' בכדי למנוע בעזרת תפילה זו את גזירת הגיוס על בני הישיבות

הוראה מפתיעה מתפרסמת היום בחוצות ירושלים מאת חברי בד"ץ העדה החרדית, לפיה נקרא הציבור החרדי,  להתחיל מיום ראשון באמירת 'אבינו מלכנו' אחר נפילת אפים של שחרית ומנחה.

קרא עוד:

[postim]

ביום ראשון הבעל"ט י"ח תמוז – צום שבעה עשר בתמוז הנדחה מפני השבת, יחלו המוני בית ישראל באמירת 'אבינו מלכנו' בסיום נפילת אפים בתפילות שחרית ומנחה, למשך כעשרה ימים, כך לפי הוראת חברי הבד"ץ של העדה החרדית בירושלים.

בהוראה שהתפרסמה בחוצות העיר נאמר, כי הסיבה להוראה, היא גזירת גיוס החרדים, שמתכוונת המדינה ליישם החל מ- 1.8 בעוד כחודש, ויהי רצון שעל ידי קריאתנו לאבינו מלכנו בוודאי ישמע קול תפילותינו ויקרע רוע גזר דיננו.

הסיבה לעשרה ימים דווקא ככל הנראה מעין עשרת ימי תשובה והתעוררות.

IMG-20120706-WA0009 (261x385)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה רק עשרה ימים ????????? הרי מן הראוי לומר לומר עד י"ג (ואפילו י"ד וט"ו) באב, עד תאריך הגזירה או עד שהגוזרים ישתבצו ותהיה להם מפלה. אולי הראב"ד רואה משם מה שאיננו רואים מכאן, והוא איחל השתבצות לכל המצר לישראל ?

מי אנחנו שנתערב בענינים אלו? אנחנו עושים מה שהבד"ץ מצווים בלי לחקור למה ומה

זה יפה מה שעשיתם JDN ?
לקחתם את המודעה מעמוד השער של עיתון העדה שחותמת "בחדרי" עליה וגזרתם את המודעה… ולא שכחתם להדביק את הסמל הכהה שלכם…

יפה מצד מרן הגר"ע יוסף שהצטרף גם הוא לקריאת ביד"ץ העדה החרדית (הקיצונית….) לאמירת אבינו מלכינו כל יום אחרי שחרית ומנחה החל מהיום

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו