כ-3 חודשים לאחר אירועי הלב, מוהרא"ש מברסלב יבקר בארץ

חסידי ברסלב בעיר יבניאל אינם יודעים את נפשם מרוב שמחה, בימים האחרונים התבשרו כי רבם יגיע לבקר בישראל, לאחר סידרת התקפים לבביים שעבר לפני כשלושה חודשים

בשורה משמחת התקבלה בימים האחרונים בקרב חסידי ברסלב בארץ הקודש, לפיו כ"ק אדמו"ר רבי אליעזר שלמה שיק שליט"א המכונה מוהרא"ש מברסלב יגיע בעוד פחות משבועיים לביקור בארץ הקודש.

קרא עוד:

[postim]

בחג הפסח האחרון עבר מוהרא"ש מברסלב, ארבעה אירועי לב קשים ביותר ופונה לבית החולים 'מיימונידס' בארה"ב שם עבר ניתוח לב פתוח. ברחמי שמים מרובים ובזכות תפילותיהם של המוני בית ישראל בכל קצוות תבל,  עבר הצדיק את הניתוח בשלום ובחודשים האחרונים התאושש באורח נס כנגד כל הסיכויים מהאירועים הקשים.

ביקורו הקרוב בארץ, מתאפשרת לאחר בדיקות מקיפות שערכו מומחי הרפואה בארה"ב ובסופם קבעו כי האדמו"ר כשיר לטוס ולקיים את הביקור.

לפני אירועי הלב היה הצדיק מגיע לארץ ישראל מדי חודש לערך, ביקור שהיה נמשך בין שבוע לשבועיים. במהלך הביקורים היה שוהה בקרב בני הקהילתו בעיר יבניאל, והיה משתתף בשמחותיהם, מוסר דרשות חיזוק לכל הגילאים, מבקר במוסדות, מקבל קהל לעצה ולברכה ולעיתים נדירות אף יוצא לשמחות ואירועים ברחבי הארץ. אירועי הלב הקשים ותקופת ההתאוששות וההחלמה שאחריהן, לא אפשרו את הביקור בארץ בארבעת החודשים האחרונים.

עם קבלת הבשורה החלה הנהלת הקהילה ביבניאל בהתארגנות לקראת אירוע קבלת הפנים לכבודו של הצדיק וסעודת הודיה לרגל החלמתו. לדברי מנהל יחסי הציבור של הקהילה, נחמן מעהל: "האירוע צפוי להיות מעמד גדול במיוחד בשילוב חנוכת בית הכנסת הגדול והמפואר של חסידי ברסלב שנבנה במשך עשרים שנה, סיום הש"ס, ועוד מספר אירועים חשובים שהמרכזי שבהם יהיה קבלת הפנים המרגשת".

המעמד ההיסטורי יתקיים אי"ה ביום חמישי י"ד אב ה'תשע"ב (2.8.12 למניינם), בבית הכנסת הגדול ביבנאל, בשעה 19:00.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו