06 – כולנו מאמינים

רוב המודעות באות לשכנע אנשים שמתלבטים. אדם שהחליט לבחור מרץ או חד"ש – שום קמפיין, מבריק ככל שיהיה, לא ישכנע אותו לבחור בש"ס או לשלשל לתיבה הקלפי את האות גימ"ל.
המכנה השותף לכל המתלבטים הוא, שיש אלוקים וממנו הכל בא. אחד מאמין יותר אחד מאמין פחות (אני לא נכנס לתוך הקהילה הדתית ש"ס או יהדות התורה – ושאר המפלגות).
מטרתנו הינה להוסיף קולות לרוב החרדי הכללי בכנסת. וזה מגיע מהקולות שלא יודעים ליכוד או ש"ס. להזכיר להם שהמטרות של הליכוד חשובות ככל שיהיו – אינם המטרות הנצרכות באמת אלא הנצרכות בפוליטיקה.
(אין לי כח לספור אבל נראה לי שזה באזור השבעים מילים. באם חרגתי, ובאם החריגה פוסלת – אשמח [או שבעצם לא כ"כ… ] לתקן את הטקסט)כרזה

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
11 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שם ה' מפורש כאן בפרינט. מן הראוי לטשטש (למרות שזאת בעיה הלכתית)

יש פה שם השם!!!

אפשר לשים לב שחלק מהשם ה' הוא כן טשטש/מחק, וכנראה כשהוא הכפיל את השכבה של הפינה, (כנראה כדי להדגיש את הרעיון שאצלנו לא מעגלים פינות) שם הוא לא מחק. בכל אופן, אני לא חושב שיש בעיה להעלות לאינטרנט שם ה', (אמנם זה לא נחשב ל'מקום נקי' אבל בא נקווה שיש לו מסונן…)

ביצוע דורש שיפור.

נחמד. נתתי בלייק.

הציון שלי כגולש, לא כגרפיקאי ולא כפרסומאי, סתם אדם מהישוב שאמור להיות מושפע מהקמפיין

מסר: יפה מאד
עיצוב: מעוצב בטוב טעם, משכנע אותך להתחבר למסר.
החלטה שלי: לא עובר לשלב הבא, מדי יהודי כדי לחבר את זה לדברים כאלה זולים

ציוני נקבע ע"פ דעתי האישית ומשקף אך ורק אותה:

מסר: נהדר

ביצוע: יפהפה

שורה תחתונה: שילוב אלמנטים קדושים יהודים לקמפיין לכנסת המינים צורם.

למה מן הראוי לטשטש באם זו בעיה הלכתית?
גם לפי ה'לימוד זכות' של יוסי עליך, שהאינטרנט זה מקום טמא, הרי אין זה בעיה הלכתית (משא"כ למחוק) וכמו שאפשר להכנס לשירותים עם אייפון ודומיו על אף שיש בו ספרי קודש, כיון שכאשר המידע נשמר במחשב אינו נשמר כתמונה אלא כחריטות בגבישים וכו' כך אין לזה ממשות אבל כשהמסך דולק – גם בם מותר – לא נראה לי שהייתי נכנס עם זה לשירותים.
לכל המגיבים הבאים –
נא לא לתפוס אותי על המילה ש"אפשר להכנס עם אייפון" ולהתחיל לקטר שאני בעד האייפון הטמא וכו' כיון שאחרי הכל – האתר הזה -חוץ ממנהליו- לא נכלל בגדר "אני צריך אינטרנט לעבודה" כך שכל התירוצים – לפח הקרוב.

דרך אגב אהבתי את האלמנטים ששזורים למעלה. מגילת העצמות של ישראל עם תמונת יסוד הכנסת הראשונה אם אני לא טועה ויחד איתם את הכיפת ברזל…
חכם וערמומי….
מעביר מסר בלי שתשימו לב…

קולע בדיוק! ממש ביצוע חודר!

הרעיון טוב,
הכיתובית, הטקסט לא מספיק קולע

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו