Yonatan Sindel/Flash90

משרד הבריאות מזהיר: "בדיקת קורונה פרטית V.I.P לציבור החרדי" – מסוכנת

המוצר משווק ללא אישור תוך מצג שווא שמדובר בבדיקת עצמית פרטית. המוצר, שאינו ערכת בדיקה מוכרת להימצאות נגיף הקורונה, מטעה את הצרכנים, גורם להם להיבדק כביכול להימצאות הנגיף ועלול לסכן את הצרכנים, משפחתם והציבור

משרד הבריאות מפרסם היום (שלישי) אזהרה לגבי השימוש בבדיקת קורונה פרטית, הנקראת "בדיקת קורונה פרטית V.I.P לציבור החרדי". על פי משרד הבריאות, הבדיקה המדוברת משווקת ללא אישורו ויכולה להטעות ולסכן את המשתמשים בה והסובבים אותם.

המוצר שאינו מוכר למשרד הבריאות, משווק ללא אישורו משרד הבריאות  תוך מצג שווא כי מדובר בבדיקת עצמית פרטית, המונעת "סגר בריכוזים חרדים".

הפרסום והשימוש במוצר משדרים מסר ברור המטעה את הצרכנים, גורם להם להיבדק כביכול להימצאות נגיף הקורונה באמצעות המוצר שאינו ערכת בדיקה מוכרת להימצאות נגיף הקורונה, ועלול לסכן את הצרכנים , משפחתם והציבור,  ובכך מהווים פרסום מסוכן ומטעה לבריאות הציבור.

במשרד הבריאות עוד הודיעו כי "פרסומים  אלה יוצרים "אשליית בדיקה וחיסון", המשתמשים במוצר זה עלולים להימנע מהתנהגות מגינה ומצמצמת הדבקה, תוך הפרות תקנות החירום החוקיות והמלצות משרד הבריאות".

"יתרה מזאת" הוסיפו במשרד הבריאות "תיתכן גם סכנה ישירה למשתמשים, ככל שאכן ידבקו בווירוס אולם המוצר לא יאבחן זאת, ואם יסבלו מתחלואה, יחשבו בטעות שאין זה קורונה – והם עלולים להגיע לטיפול רפואי מתאים בשלב מאוחר מדי. יש לכך חשיבות יתרה במחלה זו, שהינה דינמית, ורב הנסתר בה על הגלוי". 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אולי שמשרד הבריאות יעשה גם פרסומת בטלוויזיה.

ככה כל הציבור החרדי יוכל להיחשף…

מה עם שלטים? מה עם כרזות? לא עושים כלום אבל משתמשים במדיה. מה הם מצפים שמי שצופה כאן בחדשות יילך ויספר לכל העולם?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו