David Cohen/Flash90

סוגיית חיסוני הקורונה: יועצו של הרב פירר נפגש עם האדמו"ר מגור

פרסום ראשון: מנחם גשייד יועצו של הרב פירר נכנס למעונו של האדמו''ר מגור. גורמים בחסידות אומרים כי עקרונית דעתו של הרבי בעד החיסונים. הביקור מגיע לאחר פרסום המכתב של הרב פירר בו הוא מבהיר בשם גדו"י כי מי שיכול להתחסן שיעשה כן

שעות לאחר פרסום מכתבו של יו"ר 'עזרה למרפא' הרב אלימלך פירר בנוגע לחסונים הגיע הבוקר (רביעי) יועצו מנחם גשייד למעונו של כ"ק האדמו"ר מגור בירושלים שם הוא נועד עמו במשך דקות ארוכות.

ל'חדשות JDN' נודע כי הביקור של היועץ מנחם גשייד מגיע לאחר פרסום המכתב של הרב אלימלך פירר בו הוא מבהיר כי גדולי ישראל הורו לו כי מי שיכול להתחסן שיעשה כן ללא שום חשש.

הביקור שהתקיים הבוקר נערך במעונו של כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א בירושלים, כאשר ככל הנראה הנושא היה עניין החיסונים. גורמים בחסידות אומרים ל'חדשות JDN' כי עקרונית דעתו של האדמו"ר בעד החיסונים.

כזכור, אמש פורסם כי לאחר ימים ארוכים של פולמוס בציבור החרדי סביב נושא חיסוני הקורונה יוצא יו״ר עזרה למרפא הרב אברהם אלימלך פירר במכתב מיוחד בו הוא מבהיר ומורה כי גדולי ישראל כי הם הורו לו למסור בשמם כי כל מי שבאפשרותו להתחסן בחיסון נגד נגיף הקורונה נכון לעשות כן. במכתבו הוא מוסיף כי הדבר נעשה לאחר חקירה ובדיקה באחריות.

במכתבו כותב הרב פירר, "לאחר שבאחרונה נתבקשתי על ידי גדולי ומאורי הדור שליט״א לדרוש ולחקור אודות החיסון המוצע נגד נגיף הקורונה, ולאחר שחקרתי ובדקתי היטב באחריות הנדרשת ופרסתי מסקנותי בפני מרנן ורבנן שליט״א, מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט״א, מרן הראש ישיבה רבי גרשון אדלשטיין שליט״א, מרן ראש הישיבה חכם שלום הכהן שליט״א, הנני להודיע על דעתם ובשמם".

כאן כותב הרב פירר כי, כל מי שבאפשרותו להתחסן – נכון לעשות כן. ( מהניסוי שבוצע כראוי ועל פי כל הפרמטרים המקובלים ונהוגים בעולם הרפואה הוכח כי אין סיכון בקבלת החיסון).

עדו כותב יו"ר עזרה למרפא במכתבו המיוחד, הסובלים מארלרגיות על כל סוגיהן , יתייעצו עם הרופא המשפחתי על האופן לקבל את החיסון תחת פיקוח רפואי.

בסעיף השלישי כותב הרב אלימלך פירר, "בהיות והניסוי נערך בקרב גילאים מ – 16 ומעלה, צעירים עד לגיל הנ״ל המבקשים להמתין לניסוי של צעירים בגילם – יש להם על מה לסמוך".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו