Nati Shohat/Flash90

מסתמן: ההגבלות יוארכו, היציאה מהסגר תהיה איטית

משרד הבריאות וראש הממשלה בודקים אופציה ולפיה ככל הנראה לא יאריכו את הסגר אך בשל נתוני הקורונה, צעדי היציאה יהיו איטיים במיוחד • מי יהיו הראשונים לחזור ללימודים, ואלו הגבלות יישארו עדיין? כל הפרטים

הסגר השלישי והמהודק, צפוי להגיע לסיומו בסוף החודש הלועזי הנוכחי, בתחילת השבוע הבא. כעת מתברר, כי למרות שלא יאריכו את הסגר, היציאה ממנו תהיה איטית בשל נתוני התחלואה הגבוהים.

משרד הבריאות וראש הממשלה בנימין נתניהו שוקלים כי היציאה מהסגר תהיה איטית וכי הראשונים, והיחידים, שיחזרו ללמוד כבר בתחילת השבוע הבא יהיו ילדי הגנים בלבד, לצד פתיחת חנויות הרחוב ולא את כל המסחר.

רק בהמשך, לפי נתוני התחלואה, יחליטו האם לפתוח כיתות לימודים נוספות ואת שאר חלקי המסחר. דיון בנושא אצל נתניהו, צפוי להתקיים בהמשך השבוע, ביום רביעי או חמישי, כדי לקבל החלטה סופית.

בינתיים, מרכז השלטון המקומי מציע כי בערים בהם יש שיעור מתחסנים גבוה, יפתחו את כל מערכת החינוך. יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים רעות, חיים ביבס, דרש כך במכתב שנחשף אתמול במהדורה המרכזית של 'החדשות'.

"זה הזמן לשנות כיוון – להתחיל להתנהל לפי מספר מחוסנים ולא לפי מספר מאומתים", כתבו במרכז השלטון המקומי אל ראש הממשלה ומשרד הבריאות.

הם הוסיפו כי "יש לעצור את הקמפיין השקרי שמתנהל על חשבון בריאותם הנפשית של ילדינו והמוטעה מיסודו. חייבים לעשות כל מאמץ כדי להביא את תלמידי התיכון בכל המגזרים על מנת שנוכל להבטיח קיום בטוח של בחינות הבגרות".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו