Marc Israel Sellem/POOL

"ללא אכיפה, לא תהיה ישיבה": נתניהו רוצה לדון בהארכת הסגר – גנץ מסרב

נתניהו סבור כי יש להאריך את הסגר, אך בשלב זה בכחול לבן מתנגדים לכינוס ישיבת הממשלה בעקבות האכיפה הלא שוויונית. כשהליכוד יפסיקו עם התחמונים ויחליטו לעבור למעשים, אז נכנס את הממשלה. דין בני ברק ובית"ר עלית כדין הרצליה וראשל"צ", נכתב

לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו פנתה היום (שלישי) ללשכתו של שר הביטחון בני גנץ, בניסיון לתאם כינוס של ישיבת הממשלה בנושא הארכה אפשרית של הסגר – ונתקלה בהתנגדות. זאת, לאחר שאתמול המליץ משרד הבריאות על הארכה בשבוע של ההגבלות.

נתניהו סבור כי יש להאריך את הסגר, אך בשלב זה בכחול לבן מתנגדים לכינוס ישיבת הממשלה בעקבות האכיפה הלא שוויונית. מלשכת שר הביטחון נמסר הבוקר בתגובה לפניית נתניהו לכנס את הממשלה, כי "אם אין הגברת אכיפה – לא תהיה ישיבת ממשלה. כשהליכוד יפסיקו עם התחמונים ויחליטו לעבור למעשים, אז נכנס את הממשלה. דין בני ברק ובית"ר עלית כדין הרצליה וראשל״צ״.

בקשתו של ראש הממשלה מגיעה אחרי כינוס שערך אתמול עם בכירי משרד הבריאות ומגן ישראל, שעניינו המשך הצעדים לאור נתוני התחלואה הגבוהים בקורונה ומבצע החיסונים. במשרד המליצו לנתניהו להאריך את הסגר בשבוע בעקבות ההשערה שמבצע החיסונים איטי יותר מהמתוכנן.

בישיבה גם העלו הגורמים בפני ראש הממשלה את העומס בבתי החולים והצורך לווסת את הנדבקים בין בתי החולים בארץ, אחרי שבצפון ובירושלים ביקשו לא להעביר אליהם חולים במצב בינוני.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל הכבוד שישיבה נוספת לא נפתחה . . .
כאשר אשלוט במדינה לא תהיינה יותר ישיבות במדינה כמיטב המסורת הרוסית של אני המחליט אני הקובע.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו