David Cohen/Flash90

בגלל המוטציה: "שוקלים להמליץ לציבור לעטות שתי מסכות יחדיו"

התחלואה בישראל ממשיכה לטפס בגלל המוטציות, ובהתאם להמלצה בארה"ב, בישראל מקיימים כעת דיונים מקצועיים בשאלה האם להורות על עטיית שתי מסכות: "כשאנחנו במקום סגור עם קהל מזדמן זה בדיוק המקום להקפיד כפל כפליים על המסכות"

משרד הבריאות שוקל להמליץ לציבור לעטות שתי מסכות, האחת סרולוגית, והשנייה מבד – כדי להגן בצורה טובה יותר מפני הידבקות במוטציות החדשות של נגיף הקורונה.

ד"ר אנתוני פאוצ'י, האפידמיולוג הראשי שמוביל את המאבק בנגיף בארה"ב ומייעץ לבית הלבן, היה הראשון לפרסם המלצה על עטיית שתי מסכות. הנימוק שלו היה כי כך, הפנים מכוסות בצורה טובה יותר.

תומר לוטן, ראש מטה "מגן ישראל" במשרד הבריאות, אמר הערב (חמישי) לחדשות 12 כי גם בישראל שוקלים לאמץ את ההמלצה. "הנושא הזה גם הוא נדון בצוותים המקצועיים שמוציאים את ההנחיות מטעם משרד הבריאות".

"העולם מתחיל לחשוב על דרכים יותר יצירתיות או חדשניות להתמודד עם המוטציה, והנושא של המיגון הוא אחד מהם. ברגע שתהיה המלצה סדורה היא תצא בצורה מסודרת מהמשרד".

הוא הוסיף כי במקומות סגורים בהם לא ניתן לשלוט בכמות האנשים סביבנו, כמו מרכולים או רשתות פארם, חבישת שתי המסכות משמעותית יותר. "לא יודע להגיד משהו חד משמעי, אבל זה ברור שהסיפור של המסכות הוא הרבה יותר דרמטי בחללים סגורים עם קהל מזדמן".

"כשאנחנו במקום סגור עם קהל מזדמן זה בדיוק המקום להקפיד כפל כפליים על המסכות. אופן החבישה שלהן, ההידוק על הפנים וכולי וכמובן שככל שאנחנו בתוך עידן של מוטציות הדבר הזה חשוב שבעתיים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

2 מסכות על הסנטר לא יועילו….

עוד לא חשבו להמליץ על שקופית מגן?!
חכמי חלם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו