Nati Shohat/FLASH90

הולנד: בית המשפט פסק כי העוצר הלילי בשל הקורונה לא חוקי

בית המשפט בהולנד קבע היום כי הממשלה צריכה להפסיק באופן מידי את העוצר הלילי אותו הטילו במטרה להילחם בהתפשטות הגיף הקורונה • מפגינים נגד העוצר התעמתו עם שוטרים, שרפו מכוניות ובזזו חנויות בכמה ערים במדינה

"ההחלטה להטיל עוצר לילי משוללת בסיס חוקי" – פסק היום (שלישי) בית המשפט בהולנד שהורה לממשלה לבטל כליל את העוצר אותו הטילו במטרה להילחם בהתפשטות נגיף הקורונה.

דובר משרד המשפטים המקומי אמר בתגובה כי הם לומדים את החלטת הרשות השופטת. הממשלה הודיעה כי היא בוחנת את פסיקת בית המשפט בהאג, וסירבה למסור התייחסות נוספת מעבר לכך.

לפני כן, יצאו אלפים לרחובות הערים השונות בהולנד, שם הפגינו נגד ההגבלות שהטילה המדינה נגד הקורונה. כמה מהמתפרעים התעמתו עם שוטרים בכעשר ערים ועיירות במדינה.

מאות מתפרעים שהציתו מכונית, השליכו אבנים וזיקוקים לעבר שוטרים, ניפצו חלונות ובזזו סופרמרקט בתחנת הרכבת של העיר איינדהובן – שם התרחשו האירועים האלימים ביותר.

ראש הממשלה מארק רוטה אמר בתגובה: "זה לא מקובל. אין לזה שום קשר להפגנה, זו אלימות פלילית וכך נתייחס אליה". ראש העיר הוסיף, "אני חושש שאם נמשיך בדרך זו, אנחנו בדרך למלחמת אזרחים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יש שופטים באמסטרדם.. בזמן שפה מפטרים דיין שלא רוצה להתחסן אוי אוי אבא לאן הגענו.
יש קב"ה והוא אדון הכל. מי שמכריח אנשים להתחסן בחיסון שעדיין רשום כניסוי עד לשנת 2023 עובר על החוק הבינלאומי ועלול להשפט על ביצוע: פשע כנגד האנושות. שכידוע לאחר מלחמה"ע ה-2 עלו החוקים האלה בעקבות הניסויים של ד"ר מגלה ושות'..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו