Nati Shohat/FLASH90

יוון אישרה: 10,000 ישראלים מחוסנים יוכלו להיכנס מדי שבוע למדינה

מועצת השרים של יוון אישרה כניסת תיירים ישראלים בעלי תעודת מתחסן למדינתם, ללא צורך בבדיקת PCR וללא חובת בידוד. האישור צפוי להיכנס לתוקף מחר, לאחר שייחתם צו ממשלתי בנושא, ויכלול מכסה של עשרת אלפים תיירים ישראלים בשבוע

שר התיירות היווני עדכן הערב (שני) את שגריר ישראל באתונה, יוסי עמרני, כי מועצת השרים של יוון אישרה כניסת תיירים ישראלים בעלי תעודת מתחסן למדינתם ללא צורך בבדיקת pcr וללא חובת בידוד.

החלטת ממשלת יוון היא פרי מאמץ של משרד החוץ יחד עם משרד הבריאות והתחבורה ולשיח שמוביל שר החוץ גבי אשכנזי לקידום הכרה הדדית בתעודת מתחסן ולפתיחת השמיים לתיירות ישראלית.

האישור צפוי להיכנס לתוקף החל ממחר, לאחר שייחתם צו ממשלתי בנושא, ויכלול מכסה של 10,000 תיירים ישראלים בשבוע. בכך הופכת יוון לאחת המדינות הראשונות שמכירה בדרכון הירוק ובתעודת המתחסן הישראלי.

לפי הדיווח של עמיחי שטיין, בתחילה חשבו ביוון לאפשר את כניסת הישראלים רק מאמצע החודש הבא, אבל לחץ של שגרירות ישראל ביוון – בין היתר כדי לאפשר כניסת תיירים ישראלים במהלך חג הפסח – גרם לכך שהיוונים החליטו להקדים את האפשרות של ישראלים מחוסנים להיכנס למדינה.

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו