אנטישמיות במיאמי ביץ': חנוכיה הושחתה בגרפיטי

חנוכיה מפוארת שהוצבה לפני שנים רבות ברחוב העיר במיאמי ביץ' הושחתה ורוססו עליה כתובות אנטישמיות. בקהילה היהודית כועסים על כך שהאלמונים בחרו לפגוע בחנוכיה דווקא ימים ספורים לפני חנוכה.

חנוכיה מפוארת שהוצבה לפני שנים רבות במיאמי ביץ' הושחתה ע"י אלמונים שריססו עליה כתובות אנטישמיות ימים ספורים לפני חנוכה. תגובות נזעמות בקהילה היהודית.

קרא עוד:

[postim]

ברחוב Lincoln Road במיאמי ביץ' הוצבה חנוכיה מפוארת לפני מספר שנים. השבוע ביום ראשון, התגלו כתובות אנטישמיות על החנוכיה אותם ריססו אלמונים.

הרב זאב כץ, המשמש כשליח חב"ד במקום ודאג בעבר לתורם עבור המנורה המפוארת, כעס מאוד על התקרית בה השחיתו את המנורה. אך הדגיש כי המעשה לא ירתיע אותם מלקיים את ההדלקה כמידי שנה בשנה ברוב עם.

הרב אמר כי על כל אדם לכבד את רעהו בלי כל קשר לקהילה או לדת אליה הוא משתייך.לדבריו, אפילו תושבים שאינם יהודים כעסו כשראו את המנורה לאחר שהושחתה. לאחרונה גוברים מקרי האנטישמיות בפלורידה, רק בשבת האחרונה התגלו מספר צלבי קרס שרוססו בחזית בית הכנסת 'בית תורה' בפאלם ביץ'.

יצויין כי זו לא פעם ראשונה בה פוגעים במנורה, לפני 12 שנים השחיתו אלמונים את המנורה ושברו אותה כמעט לחלוטין. בזמנו, לקח זמן רב לשפץ אותה ולהעמידה מחדש על תילה.

הרב כץ סיפר כי במוצאי שבת, נר ראשון של חנוכה צפויים להגיע למעלה מאלף איש למעמד הדלקת הנרות בחנוכיה המפוארת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו