הסיוט הגיע לסיומו: ממחר מפסיקים להמתין לקבלת שירות

החל ממחר יכנסו לתוקפן התקנות החדשות שיקצרו עבורינו את זמן ההמתנה במוקדי השירות השונים. ע"פ התקנות החדשות, במידה וזמן ההמתנה יעלה על 3 דקות, יוכל הלקוח לבחור האם להמתין או לקבל שיחה חוזרת מהעסק בתוך 3 שעות.

החל ממחר (רביעי) נפסיק להמתין לקבלת שירות מנציגי השירות בחברות השונות, זאת לאחר כניסתן לתוקף של התקנות החדשות לפי חוק הגנת הצרכן שנועדו למנוע את זמן ההמתנה הבלתי נסבל במוקדי השירות.

קרא עוד:

[postim]

ע"פ התקנות החדשות, במידהו זמן ההמתנה לנציג יעלה על 3 דקות, בעל העסק יחויב לאפשר למתקשר להחליט אם הוא מעוניין להמשיך ולהמתין או להשאיר הודעה. במידה והלקוח יבחר להמתין, חלה חובה על העסק לעדכן אותו בזמן ההמתנה המשוער ועל מיקומו בתור. והיה אם הלקוח בחר להשאיר הודעה, על העסק להשיב לו שיחה תוך 3 שעות לכל היותר. לקוח שיתקשר בתוך שעתיים מזמן סגירת העסק וישאיר הודעה, העסק יצטרך לחזור אליו תוך 3 שעות מרגע פתיחת יום העסקים הבא.

תקנה חשובה לא פחות, במידה ונציגי העסק חזרו ללקוח וזה האחרון לא ענה לשיחה, עליהם להשאיר לו הודעה בה יעדכנו אותו מתי הם ינסו להתקשר בשנית. במידה וגם אז הלקוח לא יענה, עליהם להשאיר לו הודעה בה יתבקש הלקוח לפנות לחברה מחדש.

התקנות החדשות שיכנסו כאמור לתוקפם מחר, יחולו על חברות הטלפוניה בזק והוט, חברות הסלולר (הותיקות והחדשות), ספקי האינטרנט, חברות הכבלים והלוויין, חברות הגז, תאגידי המים וחברת החשמל וכן חברות פרטיות נוספות המעניקות שירות טלפוני.

יו"ר וועדת הכלכלה, ח"כ כרמל שאמה הכהן מסיעת הליכוד אמר היום, "עשינו צדק טלפוני עם הצרכנים שגם אצלם הזמן שווה כסף", חבר הכנסת הוסיף כי הוא מקווה ש "הצדק הזה יועיל לכל הצדדים ויגביר את התחרות".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו