יו״ר סיעת יהדות התורה 'בלי 7 מנדטים ישאירו אותנו באופוזיציה'

אסור להסתפק במנדט השישי ועלינו לפעול להכנסת המנדט השביעי. לפי המתח הקיים בציבור שלנו לנוכח גזירות המישטר החילוני, גם המנדט השמיני אינו חלום. הכל תלוי בנו ואם לא נצליח זה יהיה באשמתנו בלבד

בישיבת הפתיחה של מטה הבחירות של יהדות התורה, אמר ח״כ אייכלר: ״כל אם יהודיה יודעת כי גזירת הגיוס לצבא של בני הישיבות והמלחמה נגד החינוך היהודי, רובצים לפתח ביתה. יש לנו ציבור של הורים מודאגים לחינוך ילדיהם המונה לפחות שבעה מנדטים ויותר. הם רוצים להצביע בבחירות להצלת הדורות. אם לא נצליח להביא אותם לקלפי, זאת תהיה רשלנות שלנו ומי יתן את הדין על כך?" טען אייכלר.

קרא עוד:

[postim]

לפיד וליבני חותרים לקואליציה ואם לא יהיה לנו 7 מנדטים, ישאירו אותנו באופוזיציה ויחסמו כל חקיקה להסדר ״תורתו אומנותו״. אח״כ נהיה מן הצועקים על לשעבר. לכן אסור להסתפק במנדט השישי ועלינו לפעול להכנסת המנדט השביעי. לפי המתח הקיים בציבור שלנו לנוכח גזירות המישטר החילוני, גם המנדט השמיני אינו חלום. הכל תלוי בנו ואם לא נצליח זה יהיה באשמתנו בלבד״.

הציבור מוכן. גדולי התורה מוכנים לעשות הכל להצלחת הבחירות, עכשיו ההצלחה או האשמה תהיה תלויה רק בהשתדלות שלנו. ״סוס מוכן ליום מלחמה ולה׳ התשועה״ סיכם הרב אייכלר.

צפו בתמונות מישיבת הסיעה במטה הבחירות

ישיבת סיעת יהדות התורה (1) ישיבת סיעת יהדות התורה (2) ישיבת סיעת יהדות התורה (3)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אם יפסיקו להתכתש וכל אחד יוותר ויפרגן לשני, כמו שמתאים לפי תורת המידות שלמדנו, ומסתמא גם הם למדו, שמוויתור לא מפסידים ומשתיקה והבלגה רק מרוויחים – כל נוטשי ספינת (ג) ה'דגל' (ג), יחזרו אליה ויהיו אפילו 9 מנדטים.
נסו נא, נבחרי הציבור, לשמוע בקול עצה פשוטה זו מאחד מפשוטי העם, שפשוט מבטא את רחזשי לב הציבור. קדשו שם שמים ברבים בהופעותיכם, כבדו איש את רעהו ונהגו כבוד זה בזה, ואמרו זה לזה, אדרבה, לך אתה בראש ואני אחריך, בטוחני שיהיו 9 מנדטים.
רשמו לפניכם את דברי, ותיווכחו לדעת שזו האמת.

הלוואי שלא יעברו את השישי וישארו עם חמש מנדטים בלבד ואם לא יעברו את אחוז החסימה יהיה יותר טוב

אני לא מבין כל ההיתר של גדולי ישראל ליכנס בכנסת היתה רק כשלא נכנסים לקואליציה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו