השופט רובינשטיין קנס את מפלגת 'כח להשפיע'

יו"ר ועדת הבחירות חייב את מפלגת 'כח להשפיע' לפצות את רדיו קול ברמה ואת הרשות השניה בסך 1500 ש"ח לכל אחד | הגר"י רצאבי: "בעלי תשובה ותימנים יצביעו לרב אמנון".

מסתבר שרבי אמנון יצחק גם מפסיד לפעמים בתביעות שהוא מגיש. בסוף השבוע שוגרה החלטת יו"ר ועדת הבחירות השופט אליקים רובינשטיין ובה הוראה לחייב את מפלגת 'כח להשפיע' בראשות רבי אמנון יצחק לפצות את רדיו קול ברמה ואת הרשות השניה ב-1,500 ש"ח לכל אחד.

קרא עוד:

[postim]

ב'כח להשפיע' פנו ולועדת הבחירות כנגד רדיו קול ברמה והרשות השניה בעניין "תעמולת בחירות אסורה" ב'כח להשפיע' סברו כי תחנת רדיו קול ברמה מסיתה כנגד רשימת הסיעה וכנגד מנהיגה הרוחני הרב אמנון יצחק. אין זה סוד שרדיו קול ברמה הוא תחנת הרדיו של הציבור הספרדי ומזוהה בעיקר עם תנועת ש"ס. אלא שהמבקשים – הרב אמנון יצחק ומפלגת 'כח להשפיע' לא צירפו הוכחות לדבר.

בהחלטת יו"ר ועדת הבחירות השופט רובינשטיין נכתב כי מוועדת הבחירות ביקשו הוכחות לטענות. והיו פניות כאלו חוזרות ונשנות למבקשים הרב יצחק ומפלגת 'כח להשפיע' אלא שהם בחרו שלא לצרף הוכחות והתעלמו מפניית הועדה. השופט רובינשטיין כותב כי עניין ההסתה צריך להיבדק על ידי גורמי אכיפת החוק ז"א המשטרה הפרקליטות וכו'.

אלא שרבי אמנון יצחק ומפלגת 'כח להשפיע' לא שלחו את את הוכחות ולכן מחייב אותם השופט לפצות את קול ברמה והרשות השניה כל אחד בסך של 1,500 ש"ח.

בתוך כך חושף הערב 'קו החשיפות' כי הרב אמנון יצחק מקבל תמיכה ממקור לא צפוי הגר"י רצאבי מגדולי רבני תימן מפתיע: "אינני מתערב להורות למי להצביע רק אומר את חוות דעתי … 'הרב אמנון יצחק טוב לתימנים ולבעלי התשובה'".

בש"ס עוקבים בדאגה סביב התחזקותו של הרב אמנון יצחק בריכוזים החרדים פרופ' כץ אמר בסוף השבוע כי אפשר שמפלגת 'כח להשפיע' תעבור את אחוז החסימה.

החלטת השופט רובינשטיין


0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
18 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נראה מה יהיה חלומותיו

הוא יעבור בודאי את אחוז החסימה ועוד הרבה יותר מזה, רק שבש"ס יפנימו את המסר ויפסיקו לנדות כל מי שלא בקו שלהם בדיוק ואז ירוויחו את כל הקופה

אמנון הפסיד אז למה הוא ממשיך לשקר שהוא מרויח בכל משפט סתם שקרן

שקרן האמנון הזה כל פעם אומר שמצליח בבתי משפט כל הכבוד לקול בעורמה שקרעו אותו

הרב אמנון לא רק התימנים איתך גם כל הרוסים אוהבים אותך אמנון מצביעים ש"ס

איפה כל עובדי שופר קדימה יאללה לטקבק לא לישון

אמנון חושב שבאיומים הוא יצליח משהו.

הוא לא מבין שבגאווה שלו הוא מביא עצמו לשאול תחתית. כל הקללות שהוא מקלל את כל העולם יחולו רק על הראש האישי שלו.

אמנון לא נשכח ולא נסלח. אל תאמין בעצמך עד יום מותך. לא אשכח איך במהלך הרצאה כשפנתה אילך אחת אלמנה באיזה טענה אמרת לה בקול של נחש מרושע "אני יודע מי את, את כתבת נגדי ואני הולך לתפור לך תביעה משפטית שלא תצאי ממנה". אז הבנתי שהפרק בחייך שהיית רב צדיק אוהב ה' ומחזיר בתשובה הסתיים. מאותו הרגע נהיית סתם אדם קל דעת ורודף כבוד. חבל על דאבדין.

'כולנו חרדים ' ואוהבים את מרן ומצביעים ש"ס.

בושה וחרפה לשס השקרנים והמטועבים ש ס שקרנים סטומים

השסניקים בלחץ, חחחח

אני עובר ממפלגת ש"ס המסוכסכת ליהדות התורה המאוחדת.

אני עובר מתנועת ש"ס המסוכסכת ל-ג' המאוחדת

הרב אמנון יצחק כן הוא רב !!! אם לא היה הרב עובדיה יוסף כולללם היו עם הרבאמנון יצחק
ולא עם אלי ישי ולא עם דרעי ולא עם אטיאס.

זו האמת אז אני מצביע כח להשפיע אשתי שס והבנות ג

בהצלחה 15 מנדטים

שס משנים כל דבר נראה אותם שיבואו להרצאה של הרב אמנון

כמי שמתמצא קצת בתחום בריאות הנפש, מי שרואה ושומע אותו מבין שיש לו בעיה קשה של מגלומניה. והבעיה הזו מעבירה אותו על דעתו, וגוררת אותו למחוזות שהוא לא היה מאמין על עצמו שיגרר אליהם. מיד אחרי הבחירות, הוא חייב לקבל טיפול פסיכיאטרי מתאים!!! ואז הוא יחזור להיות אותו הרב אמנון יצחק שכולנו הערכנו ואהבנו.

אחלה כדאי שתאכל חומוס…אתה מתמצא יותר לדעתי בטעימות….כך מדברים לרב גדול בישראל? מהיכן התעוזה?

לאילן הוא לא רב ולא גדול… לא אני אומר את זה אלא מרן בכבודו ובעצמו אמר על א"י שהוא חושב את עצמו לתלמיד חכם!!!!!!!!

בחרתי היום בשעה 7:02 הייתי המצביע הרביעי וניראה לי שזכתי להיות הראשון בין כל המצביעים ששם פז בקלפי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו