הסכינים נשלפים | מי ינהל את המשא ומתן הקואליציוני בש"ס?

הבחירות מאחורינו והסכסוכים הפנימיים בש"ס מתגלים: מקורבי ישי טוענים: "דרעי לא סיפק את הסחורה, הבטיח במשך שנים שיחזור עם 17 מנדטים ופשוט איכזב" | מקורבי דרעי בתגובה: "בלעדיו, ש"ס הייתה משיגה 7 מנדטים. התמודד עם אמסלם שגדל אצל אלי ישי".

מי ינהל את המשא ומתן הקואליציוני? השאלה הזו מציפה כעת מחדש את המתיחות הקשה בין אלי ישי ואריה דרעי, המתכתשים ביניהם על הנהגת המפלגה החרדית-ספרדית.

קרא עוד:

[postim]

בתחילה, אלי ישי אמור היה להיפגש אתמול עם צוות המשא ומתן של הליכוד, אך רגע לפני המפגש הוא בוטל באורח פתאומי. בסביבתו של ישי הסבירו כי הוא אינו רוצה לפגוע באריה דרעי ואילו במחנה היריב סיפרו שהוא ננזף על ידי בית הרב עובדיה על עצמאות היתר שגילה.

ידיעות אחרונות חושף הבוקר כי מקורבי ישי מאשימים את דרעי בכישלון: "איך שלא הופכים את זה דרעי לא סיפק את הסחורה", אמרו אתמול מקורבי ישי. "הוא הבטיח במשך שנים שברגע שהוא יחזור המפלגה תחזור ל-17 מנדטים ופשוט איכזב". אנשיו של אלי ישי מתעקשים כי לו היה ישי מנהל הקמפיין הוא היה מצעיד את המפלגה להישג מרשים יותר – בעזרת השימוש במלחמתו במסתננים מאפריקה כשר פנים.

מנגד, במחנה אריה דרעי תקפו אמש בחזרה את ישי ואמרו כי לולא חזרתו של דרעי ש"ס הייתה משיגה שבעה מנדטים לכל היותר. "במערכת הבחירות הזאת דרעי התמודד עם איומים שלא היו מעולם – כמו חיים אמסלם שגדל בערוגה של אלי ישי", אמר מקורב לדרעי.

אתמול נפגשו ישי ודרעי במקרה בבית הרב עובדיה יוסף, כששניהם הגיעו בנפרד כדי להיפגש עמו. הם נדברו ביניהם להיפגש היום בארבע עיניים לצנן את המתיחות ביניהם. ביום ראשון יתכנסו שלושת מנהיגי ש"ס – אטיאס, דרעי וישי – וידונו בקווים האדומים שש"ס מתכוונת להציג במשא ומתן.

לאחר מכן ייוועדו עם כל חברי הסיעה ואז צפויה להגיע הודעה מבית הרב עובדיה יוסף בדבר הרכבו של צוות המשא ומתן המפלגתי. עד אז ייאבקו ביניהם ישי ודרעי על ראשות הצוות.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני מתפלא עליכם למה צריך להשתמש עם הביטוי "סכינים נשלפים" נכון שהם הוציאו סכינים על הצוות של הרב אמנון יצחק שבוע שעבר בבחירות במשרדי שופר, אבל זה ענין בפני עצמו, ואינו ראוי עכ"פ לקחת את המילים הללו ולעשות בהם שימוש ציני של כותרת באתר חרדי!
מקוה לשיפור

בתור אתר יחיד של חדשות שפתוח ללקוחות נתיב, אתם אמורים לספק סחורה אחרת מקווי הלשה"ר והמוציא שם רע…..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו