קונטיקט: שוד כפול הסתיים במעצר בזכות מתנדבי 'השומרים'

וואטערבארי: קבוצת בריונים נכנסו לעיר במטרה לשדוד עוברי אורח והצליחו פעמיים במשימתם אך נתפסו לאחר מכן ע"י ארגון 'השומרים' שמתנדביו עיכבו אותם עד להגעת המשטרה שעצרה אותם והם נלקחו לחקירה.

החרדים בניו יורק כבר החלו להתאושש מהשלג ההיסטורי שפקד את ארה"ב וכבר החלו תקריות בין זרים לבין התושבים החרדים.

קרא עוד:

[postim]

ברחובות העיר קונטיקט, נערם שלג מעל חצי מטר והותיר מעטה לבן. עד לשעה זו נותרו שרידי שלג ברחובות שהתרוקנו מאדם. קבוצת של גויים ניצלו את החשיכה ופשטו על רחוב Pine street & Cook Street על מנת לצוד עוברי אורח תמימים ולשדוד את כל הנקרה בדרכם.

הקבוצה האלימה זיהתה שלושה בחורים חרדים שהלכו ברחוב השומם, אחד הבריונים התנפל על הבחורים ושדד את המכשיר הסלולרי של אחד מהם תוך כדי שחבריו היכו אותם מכות נמרצות. הבחורים המבוהלים החלו לנוס בבהלה ולזעוק לעזרה. תושבים חרדים ששמעו את קריאתם הניסו את הפורעים וטיפלו בבחורים.

קבוצת הבריונים עדיין לא סיימו את מלאכתם, הללו חזרו שוב והכו שלושה בחורים, למזלם של הבחורים הם לא הצליחו לשדוד מהם מאומה. כונני הצלה שהוזעקו למקום העניקו להם טיפול רפואי. חברי ההצלה שזיהו כי מדובר בחולייה של שודדים הזעיקו את ארגון 'השומרים', אחד מאנשי הארגון שחש לזירה החל בחיפושים נרחבים וכעבור דקות ארוכות של חיפושים הבריונים נלכדו והועברו לידי משטרת וואטערבערי שהגיעה למקום ועצרה אותם.

ראשי ארגון 'השומרים – וואטערבערי' סיפרו לJDN  כי ככל הנראה הגויים החליטו לבוא בעקבות השלג הכבד שהיה ולא היה הרבה אנשים ברחוב, מה שגרם להם לחשוב שהם יכולים לגנוב ולהימלט במהירות ובזכות תושייתם של הבחורים, ניצלו חייהם.

התושבים החרדים הודו לראשי ארגון השומרים ששוב מוכיחים את יעילותם במקרי חירום ובחסדי שמיים לכדו את הפורעים.

מתנדבי השומרים וחברי הקהילה הודו לשוטרים שהגיעו למקום תוך זמן קצר כל כך ועצרו את הבריונים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו