סגירת מעגל: הוריו של הנרצח משה נהרי הי"ד עלו לישראל

בסיוע הסוכנות היהודית עלו אתמול (שני) לישראל הוריו של משה נהרי הי"ד שנרצח בעיר ריידא בתימן לפני כחמש שנים | רעייתו של משה עלתה ארצה לפני כחצי שנה עם ארבעת ילדיה, חמשת ילדיו הנוספים עלו לישראל מייד לאחר שנרצח.

5 שנים לאחר שנרצח בנם עלו אתמול יעיש וטרנג'ה נהרי, הוריו של משה נהרי הי"ד לישראל. עלייתם ארצה הייתה בליווי צמוד של הסוכנות היהודית, חצי שנה לאחר שאלמנתו של נהרי, גב' לאוזה עלתה לישראל.

קרא עוד:

[postim]

הוריו של משה הי"ד עלו אתמול (שני) לישראל והתאחדו עם ארבעת ילדיהם שמתגוררים כבר בארץ ועם עשרות נכדיהם כשביניהם כמובן ילדיו של משה. ההורים יתגוררו במרכז הקליטה של הסוכנות היהודית בדרום הארץ.

כזכור, בשנת 2008 נרצח משה נהרי, ששימש כשוחט ומורה לעברית בעיר ריידא שבמחוז עומראן. משה נרצח ביריות ע"י מוסלמי קיצוני כשהוא רק בן 35 והשאיר אחריו אישה ו9 יתומים. הנרצח נקבר בתימן וחמישה מילדיו עלו לישראל. לפני חצי שנה הצטרפה אליהם אמם יחד עם ארבעת ילדיו הנוספים.

הוריו של משה הי"ד נשארו בעיר ופעלו להביא לדין את רוצחו של בנם שנתפס ואף הורשע ברצח אך גזר דינו עדיין לא הובא להכרעה סופית.

יצויין כי מאז הרצח החל גל עלייה לישראל שנמשך עד היום. 113 יהודים עלו ארצה בסיוע הסוכנות היהודית ולאט לאט הקהילה היהודית בתימן הולכת ומצטמקת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו