אַתָּה הוּא יְהוָה אֱלהֵינוּ עַד שֶׁלּא בָרָאתָ הָעולָם, וְאַתָּה הוּא אֱלהֵינוּ מִשֶּׁבָּרָאתָ הָעולָם, וּמֵעולָם וְעַד עולָם אַתָּה אֵל , וּבָרָאתָ עולָמְךָ בְּגִין לְהִשְׁתְּמודָעָא אֱלָקוּתָךְ בְּאֶמְצָעוּת תּורָתְךָ הַקְּדושָׁה כְּמו שֶׁאָמְרוּ רַבּותֵינוּ זִכְרונָם לִבְרָכָה, "בְּרֵאשִׁית", בִּשְׁבִיל תּורָה וּבִשְׁבִיל יִשְׂרָאֵל, כִּי הֵם עַמְּךָ וְנַחֲלָתְךָ אֲשֶׁר בָּחַרְתָּ בָּהֶם מִכָּל הָאֻמּות, וְנָתַתָּ לָהֶם תּורָתְךָ הַקְּדושָׁה, וְקֵרַבְתָּם לְשִׁמְךָ הַגָּדול.
וְעַל קִיּוּם הָעולָם וְעַל קִיּוּם הַתּורָה בָּא לָנוּ מִמְּךָ יְהוָה אֱלהֵינוּ שְׁנֵי צִוּוּיִים, כָּתַבְתָּ בְּתורָתְךָ "פְּרוּ וּרְבוּ", וְכָתַבְתָּ בְּתורָתְךָ "וְלִמַּדְתֶּם אתָם אֶת בְּנֵיכֶם" , וְהַכַּוָּנָה בִשְׁתֵּיהֶן אֶחָת, כִּי לא לְתהוּ בָרָאתָ כִּי אִם לָשֶׁבֶת, וְלִכְבודְךָ בָּרָאתָ יָצַרְתָּ אַף עָשִיתָ , כְּדֵי שֶּׁנִהְיֶה אֲנַחְנוּ וְצֶאֱצָאֵינוּ וְצֶאֱצָאֵי כָּל עַמְּךָ בֵּית יִשְׂרָאֵל יודְעֵי שְׁמֶךָ וְלומְדֵי תורָתֶךָ וּבְכֵן אָבוא אֵלֶיךָ יְהוָה מֶלֶךְ מַלְכֵי הַמְּלָכִים, וְאַפִּיל תְּחִנָּתִי, וְעֵינַי לְךָ תְלוּיות עַד שֶׁתְּחָנֵּנִי וְתִשְׁמַע תְּפִלָּתִי לְהַזְמִין לִי בָּנִים וּבָנות, וְגַם הֵם יִפְרוּ וְיִרְבּוּ הֵם וּבְנֵיהֶם וּבְנֵי בְנֵיהֶם עַד סוף כָּל הדּורות לְתַכְלִית שֶׁהֵם וַאֲנִי כֻּלָּנוּ יַעַסְקוּ בְּתורָתְךָ הַקְּדושָׁה לִלְמד וּלְלַמֵּד לִשְׁמר וְלַעֲשׂות וּלְקַיֵּם אֶת כָּל דִּבְרֵי תַלְמוּד תּורָתְךָ בְּאַהֲבָה , וְהָאֵר עֵינֵינוּ בְּתורָתֶךָ וְדַבֵּק לִבֵּנוּ בְּמִצְותֶיךָ לְאַהֲבָה וּלְיִרְאָה אֶת שְׁמֶךָ.
אָבִינוּ אָב הָרַחֲמָן, תֵּן לְכֻלָּנוּ חַיִּים אֲרֻכִּים וּבְרוּכִים, מִי כָמוךָ אָב הָרַחֲמִים זוכֵר יְצוּרָיו לְחַיִּים בְּרַחֲמִים, זָכְרֵנוּ לְחַיִּים נִצְחִיִּים כְּמו שֶׁהִתְפַּלֵּל אַבְרָהָם אָבִינוּ "לוּ יִשְׁמָעאֵל יִחְיֶה לְפָנֶיךָ", וּפֵרְשׁוּ רַבּותֵינוּ זִכְרונָם לִבְרָכָה, "בְּיִרְאָתֶךָ".
כִּי עַל כֵּן, בָּאתִי לְבַקֵּשׁ וּלְחַנֵן מִלְּפָנֶיךָ שֶׁיְּהֵא זַרְעִי וְזֶרַע זַרְעִי עַד עולָם זֶרַע כָּשֵׁר, וְאַל יִמָּצֵא בִי וּבְזַרְעִי וּבְזֶרַע זַרְעִי עַד עולָם שׁוּם פְּסוּל וָשֶׁמֶץ, אַךְ שָׁלום וֶאֱמֶת וְטוב וְיָשָׁר בְּעֵינֵי אֱלהִים וּבְעֵינֵי אָדָם, וְיִהְיוּ בַּעֲלֵי תורָה, מָארֵי מִקְרָא, מָארֵי מִשְׁנָה, מָארֵי תַלְמוּד, מָארֵי רָזָא, מָארֵי מִצְוָה, מָארֵי גומְלֵי חֲסָדִים, מָארֵי מִדות תְּרוּמִיּות, וְיַעַבְדוּךָ בְּאַהֲבָה וּבְיִרְאָה פְנִימִית, לא יִרְאָה חִצונִית, וְתֵן לְכָל גְּוִיָּה וּגְּוִיָּה מֵהֶם דֵּי מַחְסורָהּ בְּכָבוד, וְתֶן לָהֶם בְּרִיאוּת וְכָבוד וָכחַ, וְתֶן לָהֶם קומָה וְיפִי וְחֵן וָחֶסֶד, וְיִהְיֶה אַהֲבָה וְאַחְוָה וְשָׁלום בֵּינֵיהֶם, וְתַזְמִין לָהֶם זִוּוּגִים הֲגוּנִים מִזֶּרַע תַּלְמִידֵי חֲכָמִים מִזֶּרַע צַדִּיקִים, וְגַם זִוּוּגָם יִהְיוּ כְּמותָם כְּכָל אֲשֶׁר הִתְפַּלַּלְתִּי עֲלֵיהֶם, כִּי זִכָּרון אֶחָד עולֶה לְכָאן וּלְכָאן.
אַתָּה יְהוָה יודֵעַ כָּל תַּעֲלוּמות, וּלְפָנֶיךָ נִגְלוּ מַצְפּוּנֵי לִבִּי, כִּי כַוָּנָתִי בְּכָל אֵלֶּה לְמַעַן שִׁמְךָ הַגָּדול וְהַקָּדושׁ וּלְמַעַן תּורָתְךָ הַקְּדושָׁה, עַל כֵּן עֲנֵנִי יְהוָה עֲנֵנִי בַּעֲבוּר הָאָבות הַקְּדושִׁים אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקב, וּבִגְלָלָם תּושִׁיעַ בָּנִים א לִהְיות הָעֲנָפִים דּומִים לְשָׁרְשָׁם וּבַעֲבוּר דָּוִד עַבְדְּךָ רֶגֶל רְבִיעִי בַּמֶּרְכָּבָה, הַמְשׁורֵר בְּרוּחַ קָדְשֶׁךָ.
שִׁיר הַמַּעֲלות אַשְׁרֵי כָּל יְרֵא יְהוָה הַהלֵךְ בִּדְרָכָיו, יְגִיעַ כַּפֶּיךָ כִּי תאכֵל אַשְׁרֶיךָ וְטוב לָךְ, אֶשְׁתְּךָ כְּגֶפֶן פּרִיָּה בְּיַרְכְּתֵי בֵיתֶךָ, בָּנֶיךָ כִּשְׁתִלֵי זֵיתִים סָבִיב לְשֻׁלְחָנֶךָ, הִנֵּה כִי כֵן יְברַךְ גָּבֶר יְרֵא יְהוָה, יְבָרֶכְךָ יְהוָה מִצִּיּון וּרְאֵה בְּטוּב יְרוּשָׁלִָם כּל יְמֵי חַיֶּיךָ, וּרְאֵה בָנִים לְבָנֶיךָ שָׁלום עַל יִשְׂרָאֵל.
אָנָא יְהוָה שׁומֵעַ תְּפִלָּה יְקֻיַּם בָּנוּ הַפָּסוּק וַאֲנִי זאת בְּרִיתִי אותָם אָמַר יְהוָה רוּחִי אֲשֶׁר עָלֶיךָ וּדְבָרַי אֲשֶׁר שַׂמְתִּי בְּפִיךָ לא יָמוּשׁוּ מִפִּיךָ וּמִפִּי זַרְעֲךָ וּמִפִּי זֶרַע זַרְעֲךָ אָמַר יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עולָם.
יהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ יְהוָה צוּרִי וְגואֲלִי.
מספר תמיהות.
1. מדוע מדפיסים את שם ה' במפורש אף שזה כלל לא נחוץ?
2. האומנם הדבר מקובל בכל קהילות ישראל ?
3. האם יש בין גדולי ישראל כאלה שמתנגדים לסגולות בכלל או לכזאת בפרט ?
גולשים ומתפללים איך רוצים שהתפילה תעשה רושם