אֵשֶׁת חַיִל עֲטֶרֶת בַּעְלָהּ • הרבנית מהאלמין מרת טויבא גרוס ע"ה

הרבנית ע"ה היא רעייתו של האדמו"ר מהאלמין השוהה בימים אלה בישראל, בחודשים האחרונים חלתה והבוקר השיבה את נשמתה לבוראה | הלוויתה בשעה זו בהר המנוחות | בעלה האדמו"ר יושב שבעה בביתו בבית שמש

אבל כבד בחצר הקודש האלמין, הבוקר (שני) הלכה לעולמה הרבנית הצדקנית מרת טויבא גרוס ע"ה רעייתו של כ"ק אדמו"ר מהאלמין יבלחט"א.

הרבנית ע"ה היתה בתו של הרה"ח רבי חיים אליהו ביטמן ז"ל, בילדותה כבר ניכרו בה מעשים תרומיים, ורבים ממכריה התבטאו עליה כי יש לה נשמה גבוהה ועדיה לגדולות, בהגיעה לפרקה נישאה להגה"צ רבי שלום יהודה גראס – כ"ק אדמו"ר מהאלמין שליט"א.

יחד עמו הקימה את ביתם בבורו פארק, שם פתח בעלה בית מדרש ע"ש אבותיו הק' מהאלמין, והיא עמדה לימינו במסירות נפש, במלאכת הקודש, כל חייה פתחה את ביתה לעניים ונדכאי לב, כפה פרשה לעני וידיה שלחה לאביון, עם זאת מסרה את נפשה על חינוך צאצאיה ושפכה את ליבה בתפילותיה למען חינוכם הטהור, ואכן זכתה לבנים ובני בנים עוסקים בתורה ובמצוות.

לפני חודשים אחדים לקתה הרבנית במחלה הנוראה, למרות יסורייה ומכאוביה המשיכה להאיר פנים ולדאוג לצורכי העניים והנזקקים, תפילות רבים נישאו לרפואתה בכל ריכוזי חסידי האלמין, בשבוע האחרון הוחמר מצבה, והבוקר השיבה את נשמתה.

בעלה האדמו"ר מהאלמין המתגורר במהלך השנה בבורו פארק, מרבה להגיע לישראל לעשות שבתות וחגים במחיצת חסידיו הפרוסים בירושלים, ביתר עילית, בית שמש וקרית ספר, בתקופה האחרונה שהה האדמו"ר זמן רב בישראל, לאור מחלתה של הרבנית ע"ה.

הלוויתה יצאה בשעה 12:30 מבית המדרש 'עטרת ישעיהו' האלמין ברח' נחל לכיש 24 רמת בית שמש א', בדרכה להר המנוחות בירושלים.

האדמו"ר מהאלמין ובניו יושבים שבעה בביתו ברח' נחל לכיש 24 ברמת בית שמש א', לפני הצהריים בין השעות 11:00 – 14:00, אחה"צ 18:00 – 22:00.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מי יודע? האם האדמו"ר מספינקא אשדוד חתנו

אכן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו