כיובל שנים אחרי, התלמיד שהפך לאדמו"ר יתפלפל ב'ירחי כלה'

האדמו''ר ממודז'יץ הנמנה בין בוגרי ישיבת פונביז' צפוי להגיע מחר (ד') בערב למסור שיעור בהיכל ישיבת פוניבז' במסגרת הירחי כלה, ומה אמר עליו ראש הישיבה הגרא''מ שך?

תורה מחזרת אחר אכסניא שלה: מחר (רביעי) היסטוריה בישיבת פוניבז' לאחר קרוב ליובל שנים מאז סיים כ"ק אדמו"ר ממודז'יץ את לימודיו בספסל הלימודים בישיבה, ישוב האדמו"ר ממודז'יץ לישיבה אך הפעם ימסור שיעור בהיכל הישיבה במסגרת מעמד סיום ה'ירחי כלה' השישים ואחד המסורתי.

קרא עוד:

[postim]

האדמו"ר הנודע בגאונותו המעמיקה למד בישיבת פוניבז' בישיבה קטנה וישיבה גדולה אצל ראשי הישיבה מרנן הגראמ"מ שך זצ"ל  הגר"ש רוזובסקי זצ"ל הגר"ד פוברסקי זצ"ל הגרמ"י ליפקוביץ זצ"ל ויבלחט"א מרן הגראי"ל שטיינמן.

מספרים חבריו לישיבה כי מקומו של האדמו"ר בהיכל הישיבה היה ממוקם מול מקומו של ראש הישיבה הגרא"מ שך זצ"ל, ביום אירוסיו של האדמו"ר מקומו היה ריק, פנה הרב שך לבחורים הסובבים אותו ואמר אם הוא לא נמצא היום אז בטח הוא מתארס, וכך הוה.

לפני כחודש הגיע למעונו של האדמו"ר ממודז'יץ נשיא הישיבה הגר"א כהנמן להזמינו למסור שיעור בהיכל הישיבה, האדמו"ר נענה לבקשתו ואכן יגיע מחר יום רביעי בשעה 20:00 למסור שיעור בהיכל הישיבה בסוגיא דשומע כעונה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו