הערב בכותל המערבי: תפילת רבים לרפואת הגר"ע יוסף

הגר"ע מאושפז מאתמול בבוקר בביה"ח הדסה עין כרם, תפילות רבים בכל העולם כולו לרפואתו השלימה, בנו הראשל"צ צפוי להשתתף בעצרת התפילה בכותל המערבי

המוני עמך בית ישראל יתכנסו הערב (שני) בשעה 17:00 ברחבת הכותל המערבי להעתיר בתפילה ובתחנונים לרפואתו השימה והחלמתו המהירה של הגאון הגדול רבי עובדיה יוסף שליט"א המאושפז בבית החולים הדסה עין כרם.

קרא עוד:

[postim]

לפני כחודש וחצי עבר מרן הגר"ע יוסף ניתוח בגבו תוך הרדמה מלאה, מאז שחרורו לא יצא מרן את ביתו ומחוסר התזוזה סבל בימים האחרונים מכאבים עזים בגבו, כן הצטברו מים בראותיו והקשו עליו את הנשימה, אי לכך הגיע במוצאי השבת האחרונה רופאו האישי אל ביתו ברח' הקבלן 45, לאחר הבדיקות שערך קבע כי יש לאשפז את הגר"ע מיד למחרת, בשל הכאבים לא מסר את שיעורו השבועי, כי אם בנו הראשל"צ הגר"י יוסף שליט"א.

אתמול (ראשון) לאחר תפילת שחרית אושפז בבית החולים הדסה עין כרם לצורך קבלת טיפול, דאגה רבה בקרב המוני עמך בית ישראל הסרים למרותו ומנהלים את אורח חייהם על פי פסקיו והוראותיו.

בעצרת ההמונית שתערך הערב ברחבת הכותל המערבי צפויים להשתתף בין היתר הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף, והגאון רבי ראובן אלבז שליט"א ראש ישיבת אור החיים בירושלים.

המשיכו להתפלל לרפואת רבינו עובדיה  יוסף בן ג'ורג'יה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו