מיגון לשמחה: בנו של הרב יוסף ויזל ז"ל התארס

מספר ימים אחרי שבני משפחת ויזל מרחובות סיימו את השבעה אחר אביהם ז"ל, שנהרג בתאונה בעת שובו משמחת בית צדיקים - התארס בנם הבחור שלמה אלטר נ"י • ומה בירך אתמול האד' מצאנז את אחיו של החתן • הפכת מספדי למחול לי

בהתרגשות ושמחה גדולה התקבלה הבשורה, כי ימים בודדים לאחר שקמו בני משפחת ויזל מרחובות, מהשבעה על אביהם הרב יוסף ויזל ז"ל, התארס היום בנו הב' שלמה אלטר נ"י, בשעה טובה ומוצלחת, עם בת למשפחת לב-טוב מחסידי ויז'ניץ המתגוררים בעיר חיפה.

קרא עוד:

[postim]

כזכור בבוקר יום חמישי לפני שבועיים בדיוק אירעה התאונה הקטלנית שקיפדה את חייו של האברך היקר הרה"ח ר' יוסף ויזל ז"ל, חסיד דז'יקוב תושב העיר רחובות, הלה השתתף בלילה שלפני כן בשמחת נישואי בנו הצעיר של האדמו"ר מדזי'קוב, וכשעשה את דרכו לפנות בוקר מבני ברק לרחובות אירעה התאונה הקשה כאשר התנגש במשאית בצומת כנות ונהרג במקום.

כאמור שמחה במשפחה עם אירוסי הבן היתום – החתן הוא מפארי תלמידי ישיבת בית ישראל ודמשק אליעזר ויז'ניץ שבבני-ברק שמחת הווארט נחגגת בחוג המשפחה המצומצמת.

יצוין, כי אמש נכנס אחיו של החתן, הב' אברהם נ"י, אל כ"ק אדמו"ר מצאנז שליט"א, שקיבל את קהל חסידיו בירושלים, ואדמו"ר בירכו בזה הלשון: "אי"ה תראו בקרוב ממש שמחות במשפחה"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו