האמת כואבת: ח"כ הרב יעקב אשר סולק מהדיון על הבחירות בבית שמש

הרב אשר תקף בחריפות את יו"ר ועדת הפנים של הכנסת ח"כ רגב, ואת המתמודד החילוני לראשות העיר אלי כהן. בתגובה הוא סולק מהדיון ולא התאפשר לו להשלים את דבריו | במטה אבוטבול חופשים את האמת: המתים ש"הצביעו" בבחירות לא היו חרדים.

בדיון סוער שנערך בוועדת הפנים של הכנסת, בנושא "היערכות משרד הפנים לבחירות חוזרות בבית שמש", בהשתתפות יו"ר הוועדה ח"כ מירי רגב, חברי כנסת, המועמד לראשות העיר מר אלי כהן, ונציגי המשטרה, הוצא חבר הכנסת אשר מהדיון על ידי יו"ר הוועדה.

חבר הכנסת אשר אמר במהלך הדיון: "צר לי, שבזמן בו שתי רשויות נערכות לבחירות חוזרות, את מעדיפה מסיבות כאלו ואחרות לקיים דיון על אחת מהן בלבד. רק אתמול בלילה לאחר התערבותי והתערבות ח"כ איציק כהן שונה הדיון כך שיהיה על שתי הרשויות ולא רק על מה שמעניין את הליכוד.

"אומרים "משנכנס אדר מרבים בשמחה", הדיון היום, מתנהל באווירה פורימית, ולא רצינית. לא דנים כאן בצורה מקצועית ועניינית לגבי היערכות לבחירות בשתי הרשויות. מה שאת עושה בדיון כעת, זה קמפיין בחירות מתוזמן, וחבל מאוד, שהדיון מתנהל בוועדה שאת עומדת בראשה" הוסיף הרב אשר.

"שיהיה ברור, הקמפיין הזה, של אלי כהן, ואחרים, בנוי על צביעות, וחוסר אמת מוחלטת, הזכרת פה למשל, פקיד בכיר במשרד הפנים שהיה מנהל הבחירות בבחירות הקודמות, ואמרת שהפעם ישמש בתפקיד זה אדם אחר ולא הוא כיוון שכל חטאו היה שעבד עם שר הפנים הקודם ח"כ הרב אלי ישי, אבל בכלל לא מפריע לך, לא מעניין אותך, ולא טרחת להדגיש, שכיום הוא עובד עם השר גדעון סער, והוא פקיד רציני ומוערך. אם את יוצרת אווירה שלילית נגד החרדים, לפחות אל תהרגי אנשים טובים, ומקצועיים, בדרך".

ח"כ אשר פנה למועמד לראשות העיר בית שמש מר אלי כהן שנכח בדיון וקרא להסתה מצד החרדים, ואמר:  "אתה פרובוקטור, כל הקמפיינים המסיתים שלך לא יובילו אותך לתפקיד ראש העיר, כשאתה מצטט כאן בדיון רק חצי פסוק שפורסם, ומנסה להוביל את זה כקריאה להסתה כזו או אחרת, צר לי לאכזב אותך אבל לא תצליח, כאן זה לא מרכז הליכוד, הבחירות יקבעו בקלפי, ושם בעז"ה ננצח."

כאמור, במהלך הדברים, הוציאה יו"ר הוועדה חברת הכנסת רגב את חבר הכנסת אשר מהדיון ומנעה ממנו להשלים את דבריו.

ובתוך כך חושף היום מטהו של ראש העיר הרב משה  אבוטבול כי שני המתים שאת שמותיהם הציג אלי כהן בדיון בוועדה תוך שהוא מאשים את המגזר החרדי בהצבעה בשמם, התגוררו בעיר הוותיקה ולא השתייכו למגזר החרדי, מה שאומר שגם ההצבעה בשמם בוצעה על ידי מי שאינם חרדים, וסביר להניח שהפתק שהם שמו בקלפי היה דווקא עבור אלי כהן ולא עבור הרב משה אבוטבול.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו