הגר"מ גרוס יעתיר בקבר סבו של לפיד לביטול גזירת הגיוס

בדיוק באותו עת אשר שר האוצר יאיר לפיד ושותפיו יעבירו את חוק הגיוס בכנסת, יעתיר הגאון רבעי מרדכי גרוס שליט"א על קברו של סבו הגאון רבי שמעלקא קליין זצ"ל שהיה מידועי רבני יהדות רומניה אשר מחר יחול יום ה"יארצייט" שלו.

חוק הגיוס: בעוד ששר האוצר הזומם להעביר בכנסת את חוק הגיוס, המאיים לכלוא ולהטיל על ראשי תלמידי הישיבות הקדושות השוקדים על תלמודם עונשים פליליים, יוצא הרה"ג רבי מרדכי גרוס שליט"א גאב"ד 'חניכי הישיבות' למסע מיוחד לאוקרינה שם יעתיר על קברו של סבו לביטול הגזירה הנוראה.

קרא עוד:

[postim]

הרב גרוס יצא הערב בשעה 19:00 למסע קצר אשר יארוך כ-12 שעות, לעבר העיירה 'סעליש' שבמזרח אוקראינה, שם טמון סבו של שר האוצר יאיר לפיד – הגאון רבי שמואל שמעלקא קליין זצ"ל.

התפילה המיוחדת תיערך באותה העת אשר לפיד וחבריו יבקשו להעביר את חוק הגיוס, אשר בדיוק באותו היום יחול יום היארצייט של הסבא הגדול, אשר נלקח לבית עולמו ביום ט' באדר ב' תרל"ה.

הגאון רבי שמעלקא קליין זצ"ל היה מידועי רבני יהדות רומניה, וחיבר את הספר 'צרור החיים'. היה ידוע לתהילה בקרב כל יהודי התפוצות.

אל הגר"מ יתלוו שניים ממקרוביו ורעייתו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סבא של מי ?

שוב פעם אתם חוזרים על אותה מגמה קטנונית להשפיל את הפלג הירושלמי בדיווחים המבטאים בצורתם השפלה וחוסר כבוד לענקי התורה. "הרב גרוס" כאילו מדובר באיזה מנהל מוסד, בשעה שמדובר באחד מענקי התורה אשר כל רז לא אניס ליה והידוע בצדקותו חסידותו ופרישותו, בושה וחרפה!

סבא של יאיר לפיד

כן, סבו של… לפיד

לישראל, -הרב הגאון ר' מרדכי גרוס הינו בני ברקי. ולקרוא לעשירית מהציבור, הפלג הירושלמי, זה עיוות המציאות!!!!

לישראל הקודם תפסיק להיות רדוף… אף אחד לא התכוין להשפיל ומי שהתכוונו אליו הינו יאיר לפיד בלבד…
ישראל

ישראל המצחיק אתה יכול אולי להסביר לי מה זה פלג ירושלמי ליהדות התורה יש 9 מנדטים בירושלים ולעצים יש רק 1 זה חלק קטן מאד מירושלים

יאיר לפיד ימ"ש, כבר קיבל קישור לעמוד הזה?

סתם שיידע, שהיה לו סבא גדול, שהיה רב בישראל. שיקלוט, את מי הוא משפיל.

אבל הוא כבר אבוד. איך אומר הגראי"ל שטיינמן כל הזמן? די לפידניקעס יימח שמם וזכרם!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו