הוּא זִיוָהּ הוּא הֲדָרָהּ • האדמו"ר מסאטמאר מגיע הבוקר לביקור בזק בלונדון

עם כלות השלושים להסתלקותו של הרבני הנגיד הרה"ח רבי ישעיה וואלף לעוו ז"ל, ראש הקהל דסאטמאר בלונדון, יגיע הבוקר כ"ק מרן האדמו"ר מסאטמאר שליט"א לביקור בעיר, לרגל מעמד הנחת אבן הפינה לבנין הת"ת החדש ע"ש ולזכרו • כל פרטי המסע

התרגשות רבה בקרב קהל שלומי אמוני ישראל תושבי לונדון והסביבה, עם הגעתו של כ"ק מרן האדמו"ר מסאטמאר שליט"א, לביקור בזק בעיר.

עם כלות ימי השלושים להסתלקותו של הנגיד הרה"ח רבי ישעיה וואלף לעוו ז"ל, ראש הקהל דסאטמאר בלונדון, ייערך מעמד הנחת אבן הפינה לבנין התלמוד תורה החדש של החסידות בעיר, אשר נודב ע"י בניו שליט"א לעילוי נשמתו. לרגל המעמד יגיע האדמו"ר לביקור בקרב קהל חסידיו.

הבוקר, עם הגיעו לנמל התעופה היתרו, ייצא האדמו"ר לעבר ביתו של ראש הקהל זצ"ל, שם יתאכסן בימי הביקור.

בשעות הצהריים יגיע האדמו"ר להיכל ישיבת סאטמאר בעיר, שם ימסור שיעור ודרשת פתיחת הזמן בפני תלמידי הישיבה, ולאחר מכן יעברו הבחורים ליטול שלום, ולהתברך מאת הקודש.

בערב יתקיים מעמד הנחת אבן הפינה לבנין הת"ת החדש. המעמד ייערך בהיכל הגדול בת"ת הסמוך שנבנה ע"י המנוח ז"ל. במעמד יספיד האדמו"ר שליט"א את ראש הקהל, ויכתיר את בנו הרה"ח ר' אשר זעליג לעוו שליט"א, לכהן כראש הקהל החדש. עם סיום המעמד יניח האדמו"ר את אבן הפינה לבנין החדש.

ביום רביעי יתפלל האדמו"ר תפילת שחרית עם תלמידי התלמוד תורה, ובשעות אחר הצהריים, יתקיים הישיבה הראשונה של ראשי הקהילה החדשים הרה"ח ר' אשר זעליג לעוו הי"ו ראש הקהל, וגיסו הרה"ח ר' משה אריה פריינד הי"ו סגן ראש הקהל.

לאחר תפילת ערבית, ייצא האדמו"ר לעבר שדה התעופה, משם ישוב למעון קדשו בקרית יואל.

יהי בואו לברכה ולהרמת קרן החסידות.

ביקור האדמור מסאטמאר בלונדון (1)

ביקור האדמור מסאטמאר בלונדון (2)

ביקור האדמור מסאטמאר בלונדון (3)

ביקור האדמור מסאטמאר בלונדון (4)

ביקור האדמור מסאטמאר בלונדון (5)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו