יוֹם בַּחֲצֵרֶיךָ • אירועי חצרות הקודש ליום ד’, י"א בטבת תשע”ו

אתר JDN שמח להגיש בפניכם את מגוון אירועי היום בחצרות הקודש, בשיתוף מערכת ‘רעבישע נייעס’ • שמחות ואירועים, קבלת קהל וביקורים, יארצייטים וטישים, רק ב-JDN

זוועהיל:
הערב חל יומא דהילולא של כ"ק האדמו"ר ה'אור אברהם' מזוועהיל זי"ע. בנו כ"ק האדמו"ר שליט"א, יערוך את שולחנו הטהור בהיכל בית מדרשו ברחוב רפפורט בירושלים, בשעה 8:45 בערב.


לעלוב ארה"ב:
כ"ק האדמו"ר מלעלוב שליט"א מארה"ב, יגיע היום אל ארץ הקודש כאן ישהה במהלך ימי השובבי"ם בהיכל בית המדרש ברחוב רבי עקיבא בבני ברק.


באבוב-45:
שמחת השבע ברכות האחרון לרגל נישואי בת כ"ק האדמו"ר מבאבוב 45 שליט"א, תתקיים היום בשעה 1:45בצהריים, בהיכל הכולל של הקהילה בבורו פארק, בתופים ובמחולות בהשתתפות קהל רב.


דז'יקוב:
הערב מציינים בכל ריכוזי חסידי ויז'ניץ את יומא דהילולא של הרה"ק בעל ה'עטרת ישועה' מדז'יקוב זי"ע. נכדו כ"ק האדמו"ר מדז'יקוב ויז'ניץ שליט"א, יערוך את שולחנו הטהור בהיכל בית מדרשו ברחובות, בהשתתפות קהל החסידים.


סלונים:
העליה לציונו של הרה"ק רבי מרדכי חיים סלונים זי"ע בטבריה, לרגל יום ההילולא שחל הערב, תחל משעות הערב המוקדמות,ובמהלך כל היום ומחר.


זוועהיל:
לרגל יום ההילולא של כ"ק האדמו"ר ה'אור אברהם' מזוועהיל זי"ע, שחל הערב, יערוך בנו הגדול כ"ק האדמו"ר שליט"א, את שולחנו הטהור בסעודת הילולא בהיכל בית מדרשו ברחוב שמואל הנביא בירושלים, בהשתתפות קהל רב.


 

לעדכונים מהנעשה בחצרות הקודש כתבו לנו: [email protected]

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו